۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
رقابت میان رنو و فولکس سخت‌تر شد
مگان کراس اوور الکتریکی در راه بازار

رقابت میان رنو و فولکس سخت‌تر شد

رنو مگان الکتریکی برای رقابت با فولکس واگن ID.۴ در کلاس کراس اوور طراحی شده که با یک پیشرانه ۱۶۰ کیلوواتی احتمالا در سال آینده به بازار عرضه شود.

بازار؛ گروه خودرو: اوایل سال ۱۹۹۵ شرکت خودروسازی رنو محصولی به نام مگان را به بازار عرضه کرد. محصولی که توسط این خودروساز فرانسوی در کلاس‌های هاچ بک، سدان، واگن و مینی ون از آن عرضه شد ... اما به دلیل اینکه بازار جهانی به سمت خودروهای کراس اوور حرکت کرده است، رنو نیز محصول مگان را در نسخه کراس تولید عرضه خواهد کرد.

این اقدام رنو در پی تولید محصول ID.۴ فولکس واگن صورت گرفته است، خودروسازان فرانسوی تلاش دارند تا با تولید محصولات الکتریکی گوی رقابت این خودروها از آلمانی‌ها در بازار اروپا بگیرند. مگان الکتریکی در کلاس کراس اوور تولید و در حال گذراندن تست‌های آزمایشی است. در انجام یکی از تست‌های خیابانی مگان، شکار دوربین خبرنگاران شده است.

در سال ۲۰۲۰ تصاویری از مگان الکتریکی توسط رنو منتشر شد، محصولی که با یک باتری ۶۰ کیلووات ساعتی و یک موتور الکتریکی ۱۶۰ کیلوواتی، قدرت مناسبی برای این خودرو تولید می‌کند.   درجه مصرف انرژی این خودرو A است که بهترین عملکرد را در اختیار سرنشین قرار می‌دهد. این نسل از مگان براساس یک پلت‌فرم جدید و اختصاصی تولید شده است، رنو برای متحول سازی چهره این خودرو برند شرکت خودرو را به شکل الماس گونه درخشان در قسمت جلو خودرو میان چراغ‌های باریک روشنایی قرار داده است.

در مگان الکتریکی بر خلاف رقبای مانند آئودی ای-ترون، فولکس واگن ID.۴ و اشکودا از ترمز دیسکی برای لاستیک‌های عقب استفاده شده است. مگان با استفاده از پلت فرم CMF-EV به سمت هوشمند سازی و توسعه فناوری های روز حرکت کرده است، هنوز زمان دقیق عرضه این خودرو توسط رنو اعلام نشده و براساس شنیده‌ها، ممکن است در سال میلادی آینده به بازار عرضه شود.

کد خبر: ۱۰۵٬۳۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha