۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
استلانتیس مرکز طراحی خودرو راه اندازی می‌کند
برنامه جدید خودروساز بزرگ جهان

استلانتیس مرکز طراحی خودرو راه اندازی می‌کند

گروه استلانتیس به دنبال راه‌اندازی و تاسیس دفتر طراحی برای برندهای این خودروساز است، این دفتر با مدیریت کلاوس بوس و آرنو گورناک هدایت می‌شود.

بازار؛ گروه خودرو: گروه استلانتیس به عنوان بزرگترین خودروساز جهان و متشکل از برندهای اسپرت و اقتصادی به دنبال راه‌اندازی و تاسیس دفتر طراحی برای برندهای این خودروساز است. استودیوی طراحی استلانتیس قرار است توسط کلاوس بوس سرپرست طراحی مازراتی و جیپ اروپا به همراه آرنو گورناک مدیر آزمایشگاه طراحی پژو و سیکل‌های پژو رهبری خواهد شد.

 این استودیو قرار است به عنوان دفتر مرکز طراحی این شرکت برای برندهای زیرمجموعه خود شروع به فعالیت کند. آرنو گورناک در این باره می‌گوید: تجهیزات آزمایشگاه پژو عالی است و بنابراین ما می‌توانیم آزمایش‌های خود را در بهترین حالت تست کنیم و نتیجه آن را به صنعت برسانیم. آزمایشگاه طراحی و توسعه پژو می‌تواند تمام پروژه‌ها را فراتر از یک خودرو پژو انجام و مورد تست و بررسی قرار دهد.

 با این وجود در استودیو طراحی استلانتیس از افراد نخبه و مهندسان ارشد مکانیک و طراحان خودروی که در پروژه‌های فیات، مازراتی و فراری همکاری داشته‌اند نیز کمک گرفته خواهد شد. استلانتیس با راه‌اندازی این استودیو طراحی قرار است که نیازهای مشتریان را در سراسر جهان بررسی و بر اساس نیاز روز مشتریان محصولات جدید را به بازار عرضه کند.

کد خبر: ۱۰۵٬۱۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha