۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
مرسدس SL با ظاهری نو در راه بازار
آلمانی بدون سقف زیباتر می‌شود

مرسدس SL با ظاهری نو در راه بازار

مرسدس‌بنز محصولی رودستر به نام SL دارد که به تازگی نسل جدید این خودرو را طراحی و تولید کرده است، SL جدید درحال گذراندن تست‌های خیابانی برای معرفی به بازارهای جهانی است.

بازار؛ گروه خودرو:رودستر جذاب و چابک مرسدس‌بنز که با نام SL کلاس شناخته می‌شود، از اواخر سال جاری میلادی خبرهای زیادی مبنی بر تولید نسل جدید این خودرو کوپه رودستر منتشر شده است. بسیاری از طراحان آزاد و مجلات معتبر شروع به منتشر تصاویر رندر دیجیتالی از این خودرو اسپرت کردند. اما روز گذشته این رودستر جسور مرسدس‌بنز در حال تست‌های جاده‌ای بدون پوشش استتاری شکار دوربین عکاسان شد.

عکس‌های منتشر شده از این خودرو نشان می‌دهد که استایل این رودستر با خطوط شارپ مواجه شده و گرافیک چراغ‌های جلو مشابه گرن کوپه جذاب این خودروساز یعنی CLS کلاس است. همچنین تصاویر منتشر شده از نمای عقب این خودرو سبک مشابه سوپراسپرت مرسدس‌بنز یعنی AMG GT را نمایش می‌دهد. نکته مهم این است که بسیاری از منتقدان و کارشناسان این خودرو را محصول آلمانی نمی‌دانند، زیرا به عقیده‌ی بسیاری از کارشناسان این نوع طراحی از شرکت صاحب نام مرسدس‌بنز به دور بود و چهره فانتزی آن این خودرو مشابه محصولات غیر آلمانی کرده است. در حال حاضر اطلاعاتی درباره معرفی این خودرو در دسترس نیست.

کد خبر: ۱۰۴٬۵۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha