۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
فرصت بی تکرار اقتصادی جام جهانی قطر برای اروند| آبادان و خرمشهر در فهرست شهرهای پشتیبان قرار بگیرند
مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی آبادان:

فرصت بی تکرار اقتصادی جام جهانی قطر برای اروند| آبادان و خرمشهر در فهرست شهرهای پشتیبان قرار بگیرند

آبادان- بینا، مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان گفت: فرصت اقتصادی جام جهانی قطر برای منطقه آزاد اروند تکرار نمی‌شود.

احسان بینا در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: همه کشورهای جهان در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از شرایط ویژه اقتصادی مسابقات جام جهانی قطر ۲۰۲۲ هستند و کشورهایی که نزدیک قطر هستند موقعیت بهتری برای استفاده از این ظرفیت دارند.

وی افزود: منطقه آزاد اروند (آبادان-خرمشهر) از نظر جغرافیایی شرایط خوبی برای پشتیبانی و استفاده حداکثری از ظرفیت مسابقات جام جهانی قطر را دارد به ویژه اینکه به دلیل وجود فرودگاه بین‌المللی آبادان و همچنین مراکز اقامتی متعدد، گردشگری روستایی و سابقه برگزاری رویدادهای جهانی ورزشی، زیرساخت‌ها در این منطقه آماده است.

 مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی آبادان با تاکید بر اینکه فرصت اقتصادی جام جهانی قطر برای منطقه آزاد اروند تکرار نمی‌شود، تصریح کرد: نام این منطقه در فهرست شهرهای پشتیبان جام جهانی قطر در نظر گرفته نشده است و باید فورا این موضوع از طریق وزیر جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیگیری شود.

بینا در ادامه با اشاره به روابط خوب ایران و قطر، عنوان کرد: فرصت مناسبی برای بهره‌مند شدن منطقه آزاد اروند از مزایای اقتصادی، گردشگری و ارتباطی رویداد جام جهانی قطر ۲۰۲۲ با توجه به روابط دو کشور وجود دارد و رشد و توسعه اقتصادی منطقه آزاد اروند در گروی استفاده از رویدادهای داخلی و خارجی است.

کد خبر: ۱۰۳٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha