۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
تسهیلات یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی خرید تجهیزات کشاورزی در مازندران
رئیس جهاد کشاورزی مازندران خبر داد؛

تسهیلات یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی خرید تجهیزات کشاورزی در مازندران

ساری- شهیدی فر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای خرید ماشین آلات کشاورزی در استان تسهیلات داده می شود.

عزیزاله شهیدی فر در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای خرید تجهیزات ماشین آلات کشاورزی داده می شود، افزود: طی هشت سال قبل نیز اقدامات خوبی برای مکانیزاسیون صورت گرفته است.

وی با اشاره به توسعه مکانیزاسیون اراضی شالیزاری در استان افزود: سطح مکانیزه برنج در استان افزایش چشمگیری یافته و امسال به بیش از ۹۵ درصد رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه سال قبل ۱۳۵ هزار هکتار از اراضی به صورت مکانیزه کاشت شده است، افزود: در سال جاری ۲۱۵ هزار هکتار از اراضی به زیر کشت برنج رفته است.

شهیدی فر با اشاره به اینکه بزرگترین رویداد نمایشگاهی کشاورزی در استان برگزار می شود، گفت: نمایشگاه تخصصی کشاورزی، سم، کود، نهال و نهاده، سیستم های نوین آبیاری و خاک و صنایع وابسته در استان برگزار می شود.

وی افزود: این نمایشگاه به مدت سه روز در مجتمع نمایشگاهی نیاوران ساری در آبان ماه سال جاری برپا می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به برداشت برنج در استان یادآور شد: در حال حاضر قیمت برنج در کارخانه ها بین ۳۲ تا ۳۳ هزار تومان است.

کد خبر: ۱۰۳٬۲۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha