۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۹
مینی ماینر استریپ خودرویی مدرن 
محصول جدید انگلیسی معرفی شد

مینی ماینر استریپ خودرویی مدرن 

مینی ماینر استریپ پس از ۶۰ سال بازسازی و احیا می‌شود و به عنوان یک خودرو الکتریکی در مدار تولید این خودروساز انگلیسی به زودی قرار خواهد گرفت.

بازار؛ گروه خودرو: سر الک ایسیگونیس، در اواخر دهه ۵۰ میلادی محصولی را به نام مینی تولید کرد. خودرویی با طرح فوق العاده که امروزه بر همان پایه تولید و روانه بازار می‌شود. مینی در مسابقات اروپا خوش درخشید و فروش مناسبی کسب کرد. اما افزایش قیمت سوخت در انگلیس و طرح فوق العاده مینی را برای افزایش قدرت و تغییر اتاق کنسل کرد. اما با این حال نیز به عنوان خودرو کوچک مورد توجه همه گان قرار گرفته بود.

مینی با کمک و همکاری ب‌ام‌و احیا شد و عمدتا طراحی براساس مدل پایه را حفظ کرده است. این خودرو با طرح مینیمالیستی و تعامل شرکت آنجل تیونیک با پاول اسمیت، به عنوان پیشگام مد و طراحی در انگلیس به دنبال تولید مجدد مدل اولیه مینی است.

براساس این برنامه، شرکت خودروسازی مینی که تمرکز اصلی خود را برای تولید کوپر الکتریکی گذاشته است، اکنون برنامه استریپ را با طراحی ساده، ظاهری پایدار و تکنولوژی جدید در دستور کار قرار داده است. نکته جالب اینجاست استریپ بدون رنگ به بازار عرضه می‌شود، در حقیقیت روکش نازک فولاد گالوانیزه روی بدنه این خودرو تعبیه خواهد شد که در برابر خوردگی آن را مقاوم می‌کند. در طراحی این خودرو جلوپنجره جدیدی نصب شده که هم آیرودینامیک تر و هم یادآور طرح اولیه ایسیگونیس است.

مینی واسمیت با کابین بدون پوشش تولید شده بود، در حقیقیت مشتریان می‌توانستند اتصالات کابین این خودرو را دیده و در پایان عمر خودرو آن را به سهولت بازسازی و تعمیر کنند.

جدا از خطوط تیره که برای تزئین در کابین نسل جدید این محصول طراحی شده است، اجزای دیگر کابین به وسیله پوشش آبی رنگ مخفی شده‌اند. هر چند که برخی از قطعات کابین این نسل به وسیله چاپ سه بعدی طراحی شده است. متریال به کار رفته در این خودرو از چوب پنبه قابل بازیافت است. با در نظر گرفتن تاریخ، گروه مینی مانند نسل قدیمی این خودرو نشان تجاری و سرعت سنج را در مرکز داشبورد طراحی کردند. در این خودرو از یک نمایشگر هوشمند با قابلیت اتصال به تلفن همراه تعبیه شده است.

مینی استریپ نیز برپایه خودرو الکتریکی طراحی و تولید خواهد شد که آن را به زودی معرفی و رونمایی خواهد کرد.

کد خبر: ۱۰۳٬۱۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha