۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
فعالان رسانه ای و اجتماعی در حفظ تجهیزات مخابراتی نقش بسزایی دارند
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

فعالان رسانه ای و اجتماعی در حفظ تجهیزات مخابراتی نقش بسزایی دارند

سنندج- مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با توجه به اینکه بخش زیادی از تجهیزات مخابرات در دسترسی عمومی قرار دارند، فعالان رسانه ای و اجتماعی در ترویج، حفظ و صیانت از این امکانات نقش تاثیرگذاری دارند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت با اشاره به وجود کیوسک تلفن های همگانی در اماکن عمومی، دکل ها و دیگر تجهیزات مخابراتی در نقاط مختلف استان، افزود: فعالان رسانه ایی و اجتماعی در صورت مشاهده هرگونه آسیب به تجهیزات از سوی سارقین، افراد سود جو و یا به واسطه رویدادها و حوادث غیر مترقبه به عنوان دوستداران اموال عمومی می توانند از طریق درگاههای ارتباطی، مجموعه را در جریان قرار دهند.

وی با اعلام اینکه نگهداری و حراست از تجهیزات مخابراتی توسط مردم فهیم استان، شرایط پایداری ارتباط مطلوب را در همه حال به دنبال دارد، اظهار کرد: امکانات مخابراتی و خدماتی قابل ارائه بر این بستر متعلق به همه آحاد جامعه است که امیدوارم در این راستا بیش از پیش با مخابرات منطقه تعامل و همراهی داشته باشند.

وی ضمن یادآوری تعبیه کیوسک تلفن های همگانی مخابرات در اماکن عمومی، افزود: این کیوسک ها به عنوان یکی از قدیمی ترین وسایل مخابراتی در پادگان ها، بیمارستان ها، زندان ها، پایانه های مسافربری و خیابان ها با ویژگی مقرون به صرفه بودن در اختیار مردم قرار دارد.

حکمت افزود: در حال حاضر بیش از ٢ هزار کیوسک تلفن همگانی در سطح استان نصب و راه اندازی و امکانات آن بروزرسانی شده است که مردم می توانند به راحتی و با هزینه کم ازآن استفاده کنند.

وی عنوان کرد: قابلیت شارژ مجدد کارت های تلفن های همگانی از جمله مزایای چشمگیر این کارت های اعتباری به شمار می رود که با استقبال مردم روبرو است.

وی همچنین به تعداد قابل توجه سایت ها و دکل های مخابراتی موجود در استان در حوزه های تلفن ثابت، ارتباطات سیار و دیتا اشاره کرد و گفت: از پیمانکارانِ ادارات خدمات رسان، رانندگان وسایل نقلیه عمومی و در کل عموم شهروندان حین انجام حفاری و فعالیت های روزانه خود، خواستار توجه بیشتر در صیانت و حفاظت از تجهیزات زیرزمینی و هوایی مخابراتی شد.

وی در پایان تلاش فعالین رسانه ایی و اجتماعی با مخابرات منطقه را قابل تحسین دانست و همراهی آنها را ارج نهاد و گفت: انتظار می رود که در سایه این تعامل و همکاری شاهد توسعه زیرساخت های مخابرات در استان باشیم.

کد خبر: ۱۰۳٬۰۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha