۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
آموزش ارسال پیام صوتی از طریق اینترنت

آموزش ارسال پیام صوتی از طریق اینترنت

همان‌طور که بازاریابی پیامکی از روش‌های سنتی تبلیغات، پربازده‌تر و جدیدتری است، در میان روش‌های پیامکی هم ارسال پیام صوتی نوین‌تر و موثرتر است.

به گزارش بازار، کسب‌وکار شما هم از فرستادن متن‌های تکراری و بی‌تاثیر تبلیغاتی خسته شده است؟ چقدر دیدن یا شنیدن یک تیزر تبلیغاتی به‌خاطرتان مانده و می‌خواهید شما هم تبلیغات موثری داشته باشید؟

برای دیده‌شدن تبلیغات همیشه افراد مختلف در تلاش هستند تا بهترین راهکار را پیدا کنند، اما گاهی از روش‌های جدید غافل می‌شوند.

پیام صوتی روش جدیدی در تبلیغات است که سامانه ملی پیامک در کنار ده‌ها خدمت بازاریابی دیگری که ارائه می‌دهد، با این روش هم بازخورد تبلیغات شما را افزایش می‌دهد.

سامانه پیام کوتاه چیست؟

پنل ارسال پیامک ملی پیامک در واقع یک نرم ‌افزار آنلاین برای تبلیغات شماست تا با وارد شدن به حساب کاربری از امکانات آن استفاده کنید، تبلیغات انبوه و هدفمند ارسال بفرستید.

در کنار صدها نام سامانه‌های پیامکی مختلف، ملی پیامک با سابقهٔ ۱۰ سالهٔ خود در بازاریابی پیامکی و داشتن بزرگ‌ترین بانک شمارۀ کشوری در کنار سیستم باثبات و بدون قطعی یک بازاریابی موفق هم برای شما رقم خواهد زد.

رمز موفقیت این سامانه، پشتیبانی قوی و حرفه‌ای از کاربران است تا افراد برای رفع سؤالات و ابهامات بدون معطلی پاسخشان را دریافت می‌کنند. اما پیام صوتی چیست و چرا به عنوان یک روش جدید تبلیغاتی موثر شناخته می‌شود؟

پیام صوتی چیست؟

قبل از شروع بازاریابی پیامکی، اول باید بدانید پیام صوتی چیست!؟

همان‌طور که بازاریابی پیامکی از روش‌های سنتی تبلیغات، پربازده‌تر و جدیدتری است، در میان روش‌های پیامکی هم ارسال پیام صوتی نوین‌تر و موثرتر است که برای جذاب کردن تبلیغات به مشتریان ارائه شده تا افراد با ارسال ویس و صدا تبلیغات خود را به گوش مشتریان برساند. اما این روش چه مزایایی دارد؟

مزایای پیام صوتی

اول از همه یادتان باشد که خلاقیتتان را در هر چه جذاب‌تر کردن پیام صوتی به کار بگیرید. در این مورد شما هیچ محدودیتی ندارید و با خیال راحت می‌توانید هر متن جذابی را به صدا تبدیل کنید، تا مخاطبینتان جذب تبلیغات شما شوند.

یکی از دغدغه‌های هر کسب‌وکاری مسدود بودن پیامک افرادیست که علاقه‌ای به دریافت پیامک‌ تبلیغاتی ندارند. حالا با این ویژگی ملی پیامک شما می‌توانید مسیر بسته بودن خط را دور بزنید و پیام صوتی را به دست این افراد برسانید.

پیشنهاد می‌کنم با لحجۀ منطقه‌ای که زندگی می‌کنید، این پیام را آماده کنید. فراموش نکنید که گویش و لهجه هر منطقه در جذب افراد بسیار مؤثر است.

اگر بخواهید یک تیزر ویدئویی یا صوتی بسازید، چقدر باید هزینه بپردازید؟ قطعاً بسیار زیاد اما با این ترفند، شما با پرداخت هزینهٔ کمتری برای مخاطبین بیشتری پیام کوتاه صوتی ارسال می‌کنید و کسب‌وکارتان را به شیوه‌ای نوین و البته موثر معرفی می‌کنید.

به عنوان مورد سوم هم یادتان باشد که گاهی خواندن برخی پیامک‌ها ممکن است برای مخاطب سوتفاهم بشود، اما زمانی که با صدای خودتان متن را بخوانید، اینگونه اشتباهات رخ نمی‌دهد. پس بهتر است قبل از مشکل‌ساز شدن تبلیغاتتان بار دیگر روش خود را تغییر دهید.

کاربرد پیام صوتی

اما این روش علاوه‌بر ارسال تبلیغات دیگر چه کاربردهایی دارد؟

اول از همه بیایید سراغ مناسبت‌ها برویم. برای یک مناسبت مهم چه روشی بهتر از تبریک پیام صوتی با یک لحن گیرا و جذاب سراغ دارید؟

شما می‌توانید تسلیت‌ها و تبریک‌های مهم و ویژه یا اطلاع‌رسانی‌های خاص را به‌صورت اختصاصی با صدای خودتان بفرستید. مثلاً برای یک افتتاحیه کاری ارسال پیام صوتی نقش ویژه‌ای در مراسم شما دارد و حس ارزشمندی به مخاطبان خود هدیه می‌دهد.

قطعاً روش‌های زیادی را برای اطلاع‌رسانی کسب‌وکارتان امتحان کردید اما در پیام صوتی این کار را به شیوه‌ای جالب با خلاقیت خودتان می‌توانید انجام دهید و هر موضوع مهمی را به اطلاع مخاطبان خود برسانید.

نحوهٔ ارسال پیام صوتی

قطعاً برای شما هم این تبلیغات جذاب است و می‌خواهید به جای هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی، بودجه‌ای را برای ارسال پیام صوتی کنار بگذارید. پس بهتر است به سامانه ملی پیامک یک سری بزنید و بعد از دریافت پنل، از قسمت ماژول‌ها روی پیام صوتی کلیک کنید.

 با نوشتن متن دقیق پیام صوتی و انتخاب مخاطبین، فایل صوتی را در پنل آپلود کنید. فقط توجه کنید که فرمت آن حتماً wave باشد و حجمش هم از ۵ مگابایت بیشتر نشود.

در ضمن، موقع تایپ متن خود دقت نمایید که تعداد کاراکترها افزایش پیدا نکند. شما می‌توانید این پیام را هم با صدای خودتان برایمان ضبط کنید و هم متن را بنویسید تا همکاران ما آن را برای مشتریان شما خوانده و ارسال کنند.

سخن آخر

در دنیایی که هرروزه تکنولوژی در آن رشد می‌کند، بهتر است کسب‌وکارها هم روش‌های بازاریابی و تبلیغاتی خود را بهینه و به‌روز کنند. اگر شما هم علاقه‌مند به استفاده از این تکنیک شدید، حتماً پیشنهاد می‌کنیم که تبلیغات صوتی خود را با پنل اس ام اس  ملی پیامک جلو ببرید.

برای اطلاع از نحوه خرید پنل اس ام اس، ارسال پیام صوتی و همچنین هزینه‌های ارسال کافیست وارد سایت ملی پیامک شده و در قسمت ثبت‌نام شماره تماس خود را وارد کنید تا همکاران بخش فنی و فروش با شما تماس بگیرند.

اگر هم در این زمینه یا در مورد بازاریابی پیامکی به مشکل برخوردید، جای نگرانی نیست پشتیبانی ملی پیامک همه‌روزه در دو شیفت از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ و در ایام تعطیل از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ آماده پاسخگویی به شما هستند.

کد خبر: ۱۰۲٬۹۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha