۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تسهیلات اشتغالزایی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
مدیر شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد:

یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تسهیلات اشتغالزایی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

یاسوج- مدیر شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سال ۹۷ تاکنون یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی به متقاضیان در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، بهنام فرح بخش ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در بازدید از چند طرح اشتغال روستایی افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۹۵ درصد درخواستها در خصوص وامهای کشاورزی، دام پروری و منابع طبیعی است و طرحهای ارائه شده در این راستا با توجه به ظرفیت ویژه استان در این خصوص حمایت می شوند.

وی با بیان اینکه توسعه اشتغال در روستاها موج مهاجرت به شهرهای استان را کم کرده است، گفت: در سال گذشته ۱۰ هزار و ۹۳۸ نفر تسهیلات اشتغال روستایی در یافت کردند.

فرح بخش تصریح کرد: اقتصاد کشاورزی محور در استان با توجه به پتانسیلهای استان می تواند توسعه مطلوبی ایجاد کند و ما در راستای رفع موانع تولید در بخش کشاورزی گامهای مهمی برداشتیم و در  سال جاری تا کنون در بخش مکانیزاسیون کشاورزی ۳۰۸ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: توسعه بخش کشاورزی در استان، افزایش تولید و صادرات را به دنبال داشته و در این راستا از طرحهای ارائه شده حمایت می شود.

کد خبر: ۱۰۲٬۳۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha