۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
«توناله» چه ویژگی‌هایی دارد؟
نگاهی به محصول جدید آلفارومئو

«توناله» چه ویژگی‌هایی دارد؟

توناله محصول جدید شرکت خودروسازی آلفارومئو است که با پلت‌فرم‌های فنی الکتریکی و پلاگین هیبرید در اوایل سال میلادی آینده به بازار راه خواهد یافت.  

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی تصاویر جاسوسی از آلفارومئو توناله منتشر شده است، ظاهرا شرکت خودروسازی آلفا برای نخستین بار محصولی با طراحی پخته و البته سنت شکنانه راهی بازار خواهد کرد. خودرویی که تصاویر آن منتشر شده است، آلفا رومئو توناله نام دارد که در کلاس خودروهای کراس اوور کوچک قرار دارد.

آنطور که مشهود هست، در طراحی نمای جلو خودرو توناله سپر مشهور آلفا همچنان جا خوش کرده، اما جلوپنجره آن با تغییرات عدیده از جمله پره‌های دایره‌ای و افزایش ابعاد مواجه شده است. چراغ‌های این خودرو برگرفته از کانسپت توناله مدل ۲۰۱۹ بوده است. طراحی بدنه سبک رترو دارد که با کشیده شدن ستون C و خطوط روی بدنه کارکتر اسپرت و نافذ دارد. چراغ‌های عقب این اس‌یووی همان سبک کلاسیک آلفارومئو را به نمایش می‌گذارد.

از نظر طراحی بدنه نسبت به استلویو پخته‌تر است، چراکه تناسبات بدنه بسیار جذاب‌تر است. کمپانی آلفارومئو اعلام کرده است که توناله با ساختار EV و پلاگین-هیبرید به بازار می‌آید. در حقیقت این خودرو روی پلتفرم جدید آلفارومئو ساخته خواهد شد که قابلیت‌های جدیدتری را به این بلندقامت می‌بخشد.  این خودروساز ایتالیایی قرار ست که توناله را در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ معرفی کند و حداقل تا ماه ژوئن سال آتی فروش آن را شروع کند. همچنین آلفارومئو قصد دارد تا با این کراس اوور به بازار ایالات متحده نفوذ کند و بتواند سهم بیشتر از این بازار را به خود اختصاص دهد.

کد خبر: ۱۰۲٬۱۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha