۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
خبر خوش برای درمان زوج‌های نابارور کشور
با ورود ستاد اجرایی فرمان امام محقق می‌شود؛

خبر خوش برای درمان زوج‌های نابارور کشور

کرج- مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز و غرب استان تهران از ورود ستاد اجرایی فرمان امام برای درمان ناباروران خبر خوش داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد مهدی پورسلیمانی صبح پنجشنبه در محل ستاد اجرایی فرمان امام در البرز، در جمع خبرنگاران ضمن تبریک عید سعید غدیر اعلام کرد: ستاد اجرایی فرمان امام برای درمان زوج های نابارور در آستانه عید غدیر  اقدام کرد. 

پورسلیمانی اظهار کرد: زوجهای عزیزی که قادر به تامین مخارج درمان خود به منظور فرزندآوری نیستند (دهکهای ۱ تا ۵) می توانند از طریق سامانه www.۱۵۴۲.ir «بنیاد ۱۵خرداد» نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام و از خدمات این بنیاد به منظور درمان خود استفاده کنند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز و غرب استان تهران افزود: با توجه به کاهش نرخ فرزندآوری در کشور و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر کمک و مشارکت همه دستگاه‌ها در جهت افزایش نرخ فرزندآوری، این ستاد مانند سایر فعالیتهای اجتماعی خود، به این مقوله ورود کرده و ان شاءالله بتوانیم در این حوزه منشاء خیر و اثر باشیم.

پورسلیمانی در ادامه عنوان کرد: بنیاد ۱۵ خرداد یکی از مجموعه های تابعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) می باشد که در کنار بنیاد برکت و بنیاد احسان در جهت محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان در نقاط محروم مشغول به فعالیت است.

کد خبر: ۱۰۰٬۹۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha