۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
افزایش ۳۰ درصدی تولید برق نیروگاه مفتح در بهار امسال
مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح عنوان کرد:

افزایش ۳۰ درصدی تولید برق نیروگاه مفتح در بهار امسال

همدان - دیناروند، مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح گفت: نیروگاه برق شهید مفتح همدان در فصل بهار امسال در مقایسه با بهار سال گذشته ۳۰ درصد افزایش تولید داشته است.

عبدالمجید دیناروند در گفتگو با خبرنگار بازار بابیان اینکه طی سه ماهه نخست امسال رکورد تولید برق نیروگاه شهید مفتح از ابتدای راه اندازی تا کنون شکسته شد، گفت: نیروگاه در فصل بهار امسال در مقایسه با بهار سال گذشته ۳۰ درصد افزایش تولید داشته است.

وی با اشاره به اینکه آب مورد نیاز نیروگاه شهید مفتح از سال ۹۵ تا کنون از پساب تصفیه شده شهر همدان تأمین می شود؛ افزود: در حال حاضر یک هزار و ۷۰۰ متر مکعب در ساعت پساب وارد نیروگاه می شود.

دیناروند با تاکید بر اینکه بیش از ۹۰ درصد نیاز نیروگاه به آب از طریق پساب همدان تأمین می شود و کمتر از ۱۰ درصد نیز از منابع زیر زمینی برای آب شرب استفاده می شود، عنوان کرد: نیروگاه شهید مفتح از ابتدای راه اندازی تا سال ۹۵ تنها دو درصد از منابع آب های زیرزمینی را برداشت کرده است.

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح بابیان اینکه از ابتدای سال تا کنون سهمیه سوخت گاز به نیروگاه اختصاص یافته است؛ گفت: همچنین با کاشت ۱۰۰ هزار درخت و گسترش فضای سبز در نیروگاه شهید مفتح، شامل کشت گل محمدی و پرورش انواع گل های زینتی، ۱۰ درصد به فضای سبز نیروگاه های کشور اضافه شده است.

کد خبر: ۹۹٬۹۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha