۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱
عملیات اجرایی فاز پنجم کمربندی سلطانیه- کبودر آهنگ در زنجان آغاز شد
با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه

عملیات اجرایی فاز پنجم کمربندی سلطانیه- کبودر آهنگ در زنجان آغاز شد

زنجان- با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با تزریق ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه سلطانیه- قیدار- کبودرآهنگ، فاز آخر این پروژه از پیرمرزبان تا کبودرآهنگ کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد باقر نوبخت ظهر دوشنبه در سفر به قیدار در آغاز عملیات اجرایی فاز پنجم کمربندی سلطانیه- کبودر آهنگ گفت: این مسیر دو بانده به زودی تکمیل و آماده‌ بهره برداری  می شود. پیشرفت پروژه راه سلطانیه - قیدار - کبودرآهنگ قابل قبول است و امیدواریم با تزریق اعتبار مجدد این پروژه به اتمام برسد.

وی اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه مهم ۲۵۰ میلیارد تومان تزریق شده  و زمان تعیین شده برای اتمام پروژه ۳۶ ماه است و امیدواریم هر چه زودتر تمام شود. 

در ادامه این بازدید مدیرعامل بانک ملت نیز گفت: بانک ملت ۲۵۰ میلیار تومان برای تکمیل این مسیر سرمایه گذاری کرده است.

پروژه دو  بانده کردن مسیر سلطانیه به کبودر آهنگ از پنج فاز تشکیل شده که فاز اول سلطانیه - ده جلال فاز دوم ده جلال تا کمربندی قیدار، فاز سوم کمربندی قیدار، فاز چهار انتهای کمربندی تا سه راهی پیر مرزبان و فاز پنجم سه راهی پیر مرزبان تا مرز استان زنجان با همدان را شامل می شود.

همچنین امروز دو هزار واحد مسکونی محرومین بنیاد مسکن استان زنجان با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در شهرستان سلطانیه به بهره برداری رسید.

تمامی واحدهای مسکونی مقاوم سازی شده محرومین که از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به بهره برداری رسیده به نام شهدا نامگذاری شده و  برای احداث این تعداد واحد مسکونی ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده بود که از این میزان ۶۰ میلیارد تومان بلاعوض بوده و برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد پنج درصد و ۳۰ میلیون تومان نیز تسهیلات بلاعوض از سوی بنیاد مسکن استان و با همکاری بانک های عامل پرداخت شده است.

کد خبر: ۹۹٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha