۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
 ۱۵۶ هزار بازرسی از واحدهای اقتصادی سیستان و بلوچستان انجام شد
سرپرست صمت سیستان و بلوچستان:

۱۵۶ هزار بازرسی از واحدهای اقتصادی سیستان و بلوچستان انجام شد

زاهدان - سرپرست صمت سیستان و بلوچستان گفت: طی ۱۱ ماهه امسال بیش از ۱۵۶ هزار بازرسی از واحدهای اقتصادی این استان انجام شده که منجر به تشکیل ۶ هزار و ۸۵۹ پرونده تخلف شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، محمود رضا رحمتیان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه ۹۸، ۱۵۶ هزار و ۱۵۱ بازرسی از واحدهای اقتصادی استان سیستان و بلوچستان انجام شده که در همین ارتباط تعداد ۶ هزار و ۸۵۹ پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی پرونده تخلف متشکله جهت رسیدگی به مرجع قانونی ارسالشده است، افزود: در بخش قاچاق کالا نیز طی این مدت ۲۰ هزار و ۹۴۱ بازرسی صورت پذیرفته که منجر به تشکیل ۶۵۰ پرونده تخلف شده است.

سرپرست صمت سیستان و بلوچستان ادامه داد: طی این بازه‌ی زمانی ۲ هزار و ۸۳۷ گشت مشترک بازرسی با دستگاه‌های مرتبط با طرح‌های مختلف نظارتی نیز انجام شده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه امسال تعداد ۱۲ طرح ویژه نظارتی از جمله ویژه نوروز، محصولات زراعی، ماه مبارک رمضان، طرح نظارتی مصالح ساختمانی، طرح نظارتی کالاهای پزشکی، باشگاههای ورزشی، قند وشکر، مدارس غیرانتفاعی، حمل و نقل مسافر، بازگشایی مدارس، شب یلدا و برچسب قیمت انجام شده است.

رحمتیان تصریح کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گران فروشی، کم فروشی و تقلب، احتکار، انبارهای بی نام نشان و… از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان و یا با حضور در محل سازمان به حوزه ستاد خبری ارائه کنند.

کد خبر: ۹٬۹۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha