۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶
محدودیت ترافیکی در محور قدیم تبریز- زنجان اعمال می‌شود
از ۱۰ مرداد تا پایان شهریور ماه

محدودیت ترافیکی در محور قدیم تبریز- زنجان اعمال می‌شود

تبریز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: از ۱۰ مرداد تا پایان شهریور ماه محدودیت برای تردد خودروهای سنگین از جاده قدیم تبریز- زنجان اعمال می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی، اروجعلی علیزاده در کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اظهار کرد: این محدودیت ترافیکی با توجه به افزایش ترافیک و میزان تصادفات در محور تبریز- بستان آباد- میانه- سرچم جهت کاهش تصادفات جاده ای اعمال می شود.

وی ادامه داد: اقدامات لازم جهت اطلاع رسانی تا ۱۰ مرداد انجام خواهد شد و با اعمال محدودیت ها خودروهای سنگین به سمت آزاد راه هدایت می شوند.

علیزاده گفت: همچنین با توجه به افزایش ۱۴ درصدی تصادفات جاده ای استان در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته مصوب شد گشت های نامحسوس و حضور پلیس در محورهایی که تصادفات بیشتر است افزایش یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه ۱۵ مجموعه دولتی و غیردولتی در مدیریت صحنه تصادفات مشارکت می کنند و فرماندهی صحنه برعهده پلیس راه است، گفت: سایر مجموعه های استان نیز موظف شدند نسبت به تامین و تجهیز خودروهای  مورد نیاز برای گشت نامحسوس پلیس راه اقدام کنند.

وی اظهار کرد: در این جلسه ساماندهی سرویس های اتوبوسی کارخانه ها و دانشگاه های خارج از شهر در دستور کار قرار گرفت تا شاهد تصادفات ناوگان اتوبوسی در جاده های بین شهری نباشیم.

کد خبر: ۹۹٬۶۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha