۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
افتتاح ۳۶ کیلومتر از پروژه بزرگراه محور بجنورد به جنگل گلستان
به‌صورت ویدیو کنفرانس انجام شد؛

افتتاح ۳۶ کیلومتر از پروژه بزرگراه محور بجنورد به جنگل گلستان

بجنورد- با حضور رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی و به صورت ویدیو کنفرانس ۳۶کیلومتر از پروژه بزرگراه محور بجنورد به جنگل گلستان افتتاح شد.

به گزارش بازار؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی در حاشیه افتتاح۳۶ کیلومتر بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان افزود:برای اجرای این پروژه راهسازی از محل اعتبار ملی حدود دو هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد و در مجموع بیش از ۹۰ درصد از مسافت ۱۴۰ کیلومتری محور بجنورد- جنگل گلستان در حوزه استحفاظی خراسان شمالی چهار خطه شد. 

غلامرضا هوائی تصریح کرد: از مسافت ۱۴۰ کیلومتری محور بجنورد- جنگل گلستان به عنوان پرترافیک‌ترین محور استان خراسان شمالی حدود ۱۰۰ کیلومتر در دولت یازدهم و دوازدهم چهار خطه و زیربار ترافیک قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی چهل کیلومتر از محور بجنورد به سنخواست هستیم، افزود: در تفاهم نامه منعقد شده سال گذشته استانداری با قرارگاه خاتم الانبیا بخشی از این قرارداد مربوط به محور بجنورد - سنخواست _ میامی و تهران بود که پروژه ای حیاتی محسوب می شود که در صورت افتتاح بسیاری از مشکلات حوزه ترافیک حل خواهد شد. 

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تا دو سال آینده محور بجنورد به سنخواست به بهره برداری میرسد، خاطر نشان کرد: کل اعتبار برای چهل کیلومتر از محور بجنورد به سنخواست در سال‌جاری ۱۷۰میلیارد تومان است که تاکنون ۴۸میلیارد تومان آن از اعتبارات توازن منطقه‌ای ، ردیف مجلس و استانی تخصیص یافته است.

کد خبر: ۹۹٬۳۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha