۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
سرخی بورس در چهارشنبه سوری آخر سال؛ ریزش ۳۶۵۳ واحدی
گزارش لحظه ای بورس/۲۷ اسفند۹۸؛

سرخی بورس در چهارشنبه سوری آخر سال؛ ریزش ۳۶۵۳ واحدی

شاخص کل در پایان  معاملات امروز با ریزش ۳۶۵۳ واحدی در کانال ۵۰۲۴۲۶ واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، شاخص کل در پایان  معاملات امروز با ریزش ۳۶۵۳ واحدی در کانال ۵۰۲۴۲۶ واحدی قرار گرفت، در پایان معاملات امروز شاخص ۰.۷۲ درصد نسبت به دیروز ریزش داشته و شاخص کل قیمت هم وزن با ریزش ۰.۵۱ روبرو بود، شاخص آزاد شناور ۰.۸۶ درصد و شاخص بازار اول ۰.۹۷ ریزش داشته است. شاخص بازار دوم نیز ۰.۳۵ ریزش داشته است.

در پایان معاملات امروز نمادهای پارس، وبملت، شبندر و رمپنا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل گذاشته و نمادهای اخابر، پاکشو و همراه بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل از خود بر جای گذاشتند. نمادی وتجارت، وبملت، ونوین، فاراک، غنوش، فولاد و شپنا پربیننده ترین نمادهای بورسی در معاملات امروز بودند.

شاخص صنعت در معاملات امروز با ریزش ۰.۷۳ درصدی مواجه بود و شاخص ۳۰ شرکت بزرگ نیز ۰.۸۹ درصد ریزش داشت و شاخص ۵۰ شرکت فعالتر با ریزش ۰.۹۳ درصدی مواجه است.

شاخص کل فرابورس نیز امروز ریزش ۰.۸۸ درصدی را تجربه کرد تا از ریزش از بورس پیشی بگیرد، در پایان معاملات فرابورس نمادهای زاگرس، مادیرا، ذوب، فرابورس و شاوان بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل از خود بر جای گذاشته و نمادهای کگهر و دماوند نیز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس از خود بر جای گذاشتند، نمادهای ذوب، چکاپا، سمگا، مادیرا، کرمان و سبزوا نیز جز پربیننده ترین نمادهای فرابورسی بودند.

در پایان معاملات امروز ۱۳۷ نماد بورسی مثبت بوده، یک نماد بدون تغییر و ۲۱۰ نماد قرمزپوش بودند، در معاملات فرابورس نیز ۹۸ نماد فرابورسی مثبت، ۱۰ نماد بدون تغییر و ۱۹۸ نماد در محدوده قرمز رنگ قرار داشتند.

کد خبر: ۹٬۹۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha