۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
 اشتغال پروانه‌های صادر شده در کشور ۱۵ درصد رشد دارد
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت:

اشتغال پروانه‌های صادر شده در کشور ۱۵ درصد رشد دارد

زنجان- معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اشتغال پروانه‌های صادر شده در کشور ۱۵ درصد رشد دارد، گفت: همه سرمایه‌های کشور  باید به سمت تولید هدایت شوند. 

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی صادقی‌نیارکی ظهر چهارشنبه در حاشیه افتتاح شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان در جمع خبرنگاران گفت: مسیر کشور به سمت توسعه صنعتی فراهم شده که این مساله در ایجاد اشتغال بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه در سراسر کشور شاهد احداث طرح‌های جدید هستیم، اظهار کرد: واحدهای موجود با ظرفیت خوبی فعالیت می‌کنند.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی واحدهای مختلف صنعتی در استان بودیم که این اقدامات نوید بخش رشد تولید و صادرات غیرنفتی کشور در سال‌های آینده است.

صادقی نیارکی با بیان اینکه باید همه ما از صنعت‌گران و فعالین اقتصادی حمایت کنیم، ابراز داشت: همه سرمایه‌های کشور  باید به سمت تولید هدایت شوند. 

وی به رشد تولیدات صنعتی در سطح کشور اشاره کرد و یاد آور شد: ۲۸ رشته در حوزه صنعت فعالیت دارند و میزان تولیدات این واحدها به صورت ماهانه رصد می‌شود و تعداد ۲۳ رشته صنعتی هم طی دو ماه امسال با افزایش تولید مواجه بوده است. 

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت به تعداد پروانه‌های بهره‌برداری صادر شده در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: صدور پروانه‌های بهره‌برداری ۲۱ درصد رشد دارد. 

صادقی نیارکی با بیان اینکه اشتغال پروانه‌های صادر شده هم ۱۵ درصد رشد دارد، گفت: جواز تاسیس صادر شده هم طی دو ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد رشد دارد. 

کد خبر: ۹۹٬۰۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha