۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
 انشعاب برق ۳۵ اداره دولتی در زنجان قطع شد/ لزوم مدیریت مصرف
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان:

انشعاب برق ۳۵ اداره دولتی در زنجان قطع شد/ لزوم مدیریت مصرف

زنجان- علیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: انشعاب برق تعداد ۳۵ اداره دولتی در استان زنجان به دلیل عدم رعایت تعدیل مصرف انرژی قطع شد.

علیرضا علیزاده در گفتگو  با خبرنگار بازار با بیان اینکه ساعات کاری اداری کاهش یافته و روزهای پنجشنبه هم دستگاه های اجرایی تعطیل هستند، گفت: متاسفانه باز برخی از ادارات مصرف برق خود را کاهش ندادند. 

وی اظهار کرد: در این راستا شرکت توزیع برق استان زنجان تعداد ۶۳۱ کنتور برق هوشمند دستگاه های اجرایی را به صورت لحظه ای مورد پایش قرار داده  و بازدید سرزده  از ادارات که مجهز به کنتور برق هوشمند نیستند را مورد پایش قرار داده است. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: در همین رابطه به ۹ اداره به دلیل عدم رعایت مصوبه کاهش مصرف برق اخطاریه قطع برق در استان صادر شده و انشعاب برق تعداد ۳۵ اداره دولتی هم به دلیل عدم رعایت تعدیل مصرف انرژی قطع شد.

علیزاده تاکید کرد: چهار هزار مگاوات از مصرف برق کشور در پیک تابستان مربوط به دستگاه های اجرایی و اداری است و این مقدار در استان زنجان برابر با مصرف برق ۱۰ هزار مشترک خانگی است.

وی بر لزوم مدیریت مصرف برق در استان تاکید کرد و ابراز داشت: شهروندان در حد ممکن در پیک مصرف برق چرغ های اضافی را خاموش کنند تا شاهد قطعی برق در استان نباشیم. 

کد خبر: ۹۸٬۶۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha