۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
توقف تولید جگوار XJ
مدیریت جدید محصولات را تغییر می‌دهد

توقف تولید جگوار XJ

تیری بولوره مدیرعامل جدید جگوار و لندرور به دنبال حذف سدان لوکس XJ از خط تولید و توسعه برند خودروسازی مبتنی بر طراحی جذاب برای افزایش اطمینان مشتریان است.

بازار؛ گروه خودرو: جگوار و لندرور با مدیریت جدید تیری بولوره در حال طی کردن مسیر جدید تولید خودرو است. این مدیر با سابقه کار خود را از ۲۰۲۰ به طور رسمی آغاز کرد و در بدو ورود اقدام به ارائه دیدگاه جدید از هر دو برند خودروسازی داد.
بولوره در ماه نخست کار خود به بررسی  و تست میدانی خودروهای جگوار و لندرور پرداخت و دریافت که سدان لوکس XJ را باید به پایان تولید نزدیک کنند.
ایجاد تغییر در خودروسازی مانند گروه جگوار و لندرور کار آسانی نبوده و پیوستن این مدیر خلاق به تیم قوی خودروسازی انگلیس، سختی قابل توجهی برایش ایجاد کرده است. زیرا لندرور یک برند شناخته شده در خودروهای اس یو وی است که مسیر رشد آن در سال‌های گذشته به خوبی مشخص بوده است. اما جگوار با فراز و فرودهای که در گذشته تجربه کرده، در همکاری و تعامل با لندرور می‌تواند مسیر رشد را طی کند.
مدیریت قبلی این شرکت خودروسازی انگلیسی، جگوار را رقیب اصلی  ب ام و معرفی می‌کرد، این درحالی است که بیشتر محصولات این دو خودروساز در یک سطح قرار می‌گیرند، جگوار با این استراتژی توانست در یک دهه گذشته به خوبی پیشرفت کند.
این دیدگاه با برنامه‌های تیری بولوره کاملا متفاوت است، وی معتقد است که چرا مشتریان باید محصولی که کپی و تقلید شده خریداری کنند.
دیدگاه تیری بولوره کاملا متفاوت اما ساده است، وی براین باور است که زمانی می‌توان محصول منحصر به فرد را ساخت چرا باید به سمت تقلید پیش رفت؟ از تولید خودرو کپی شده خسته و می خواهد شاهد تمرکز جگوار بر روی تحویل خودروهای جدید و جذاب باشد.
بولوره در توضیح دیدگاه خود گفت: طرحی که من برای این شرکت بیان کردم، اکنون به نظر می رسد حداقل چیزی است که می توانیم بدست آوریم. این طرح یک پروژه مشترک هست و من در تلاش هستم از تعداد افراد بیشتر برای تسریع در کار استفاده کنم. در حقیقت این تلاش با همکاری یک تیم به ثمر خواهد نشست.
علاوه بر چنین تصوری  این مدیر با تجربه به دنبال تغییر در محصولات جگوار و افزایش اطمینان مشتریان به خرید این برند است. در بررسی‌های میدانی و ارزیابی‌های اخیر در بازار جگوار به این نتیجه رسیده که با حذف مدل‌های مانند XJ به دنبال توسعه و ساخت یک برند جدید باشد.
باید انتظار داشت که مدیرعامل جدید نقشه راه تازه‌ای که برای رشد این مجموعه در نظر گرفته است، به زودی منتشر و نتیجه آن را در صنعت و بازار شاهد بود.

کد خبر: ۹۸٬۴۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha