۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
۷۷۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای آسیب‌دیده خراسان شمالی پرداخت شد
مدیرکل تعاون کار خراسان شمالی:

۷۷۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای آسیب‌دیده خراسان شمالی پرداخت شد

بجنورد- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۷۷۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به هشت هزار و ۱۴۰ واحد صنفی خسارت‌دیده ناشی از کرونا پرداخت شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، حسن نوری با اشاره به پرداخت ۷۷۰ میلیارد ریالی تسهیلات کرونایی به واحدهای آسیب‌دیده از کرونا در استان اظهار داشت: پرداخت این میزان تسهیلات به کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا، زمینه تثبیت و ایجاد اشتغال بیش از ۹ هزار و ۲۳۰ نفر در استان را فراهم کرده است.

وی افزود: مبلغ تسهیلات حمایتی دولت شامل ۱۲۰ میلیون ریال برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده ، ۱۶۰ میلیون ریال برای واحدهایی که به دستور ستاد مبارزه با کرونا تعطیل شدند مصوب شد و ۷۰ درصد این مبلغ برای پرداخت هزینه‌های دستمزد و ۳۰ درصد آن برای سایر هزینه‌های عملیاتی مرتبط با کسب‌وکار در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: ۱۴ رسته شغلی ازجمله مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده، مراکز گردشگری، حمل‌ونقل عمومی، تولید و توزیع پوشاک، مراکز توزیع آجیل و خشکبار، باشگاه‌ها و مجتمع‌های ورزشی و آموزشگاه‌های رانندگی مشمول دریافت تسهیلات حمایتی در مقابل آسیب‌های شیوع ویروس کرونا هستند.
 

کد خبر: ۹۸٬۲۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha