۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
پرداخت بیش از هزار فقره تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا
بانک گردشگری اعلام کرد

پرداخت بیش از هزار فقره تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا

بانک گردشگری در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن مستاجران پیشگام بوده و از سال گذشته تاکنون در مجموع بیش از ۳۷۰۰ فقره از این نوع تسهیلات به مبلغ بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعطا کرده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، این بانک از ابتدای امسال تا پایان آذرماه بیش از ۳ هزار فقره تسهیلات ودیعه مسکن مستاجران به مبلغ بیش از ۱۸۰۰ میلیارد ریال و در سال گذشته ۶۴۹ فقره از این نوع تسهیلات به مبلغ بیش از ۲۶۵ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

میزان تسهیلات پرداختی ودیعه مسکن مستاجران از سوی بانک گردشگری در سال گذشته و ۹ ماهه منتهی به آذر ماه امسال از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب ۳۷۳ درصد و ۵۸۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.

بانک گردشگری همچنین از سال ۹۹ تا پایان آذرماه امسال در مجموع بیش از هزار فقره تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا (معرفی شده در سامانه کارا مربوط به وزارت تعاون) به مبلغ حدود ۴۵۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به منظور حمایت از کسب وکارهایی که به طور مستقیم از ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در بخشنامه‌هایی، فهرست عناوین بخش‌ها و رسته‌های مرتبط را به شبکه بانکی ابلاغ کرده است.

۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ آغاز دوازدهمین سال فعالیت بانک گردشگری است.

بانک گردشگری ۱۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد.

کد خبر: ۱۳۴٬۴۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha