۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
 ۸۰ لیتر در ثانیه به منابع تامین آب گرگان اضافه شد
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان:

۸۰ لیتر در ثانیه به منابع تامین آب گرگان اضافه شد

گرگان- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: تاکنون ۸۰ لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب شرب مرکز استان اضافه شده است.

به گزارش بازار به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، بهزاد هرمزی اظهارکرد: با توجه به مصوبه مدیریت بحران شهرستان گرگان مبنی بر تامین ۲۰۰ لیتر درثانیه از محل طرح های شرکت آب منطقه ای (بخش دولتی) و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، از این میزان تاکنون ۸۰ لیتر در ثانیه از ظرفیت بخش خصوصی به منابع تامین مرکز استان افزوده شد.

وی افزود: با حمایت های انجام شده در هفته آینده نسبت به تامین مابقی نیاز آبی تا میزان ۲۰۰ لیتر در ثانیه به طور فوری و اضطراری اقدامات موثری انجام خواهد شد.

هرمزی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرستان گرگان در پیک مصرف با ۴۷۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب شرب مواجه است و تامین همین میزان آب استحصالی تغییر بسیار مثبتی در  بالانس شبکه آبرسانی  و توزیع آب  مرکز استان ایجاد خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان رفع کامل مشکل پایداری آب شرب بیمارستان شهید صیاد شیرازی و تقویت آب شرب شبکه توزیع زون هفت و حل مشکل ساکنین شهرک رازی و گلشهر هشت و قلعه حسن را بخشی دیگر از اقدامات موثر شرکت آب و فاضلاب استان گلستان بر شمرد.

هرمزی استفاده از ناوگان آبرسانی سیار به صورت شبانه روزی در برخی از نقاط مسکونی، اداری، بیمارستان ها با رعایت مراحل ضوابط بهداشتی بصورت شبانه روزی از دیگر فعالیت های این شرکت در این مدت بیان کرد و افزود: خط قرمز ما در آبرسانی حفظ کیفیت است و در همه مراحل حمل و آبرسانی، تولید و بارگیری و مصرف، کنترل های بهداشتی لازم انجام می شود.

کد خبر: ۹۸٬۰۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha