۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
تعطیلی بنگاه های خودرو  و املاک در فردیس با دستور قضایی

تعطیلی بنگاه های خودرو و املاک در فردیس با دستور قضایی

کرج- دادستان عمومی و انقلاب فردیس گفت: به دستور قضایی فعالیت کلیه بنگاه های خودروی جاده ملارد و مشاورین املاک شهرستان فردیس و مشکین دشت تا بیستم فروردین ۱۳۹۹ تعلیق شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دادگستری البرز «حسن جهانشاهلو» گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان، دادستانی با هدف تدبیر برای کاهش شیوع این بیماری وارد شده و دستورات قضایی به عوامل اجرایی و انتظامی صادر شد که در این راستا کلیه بنگاه های خودروی جاده ملارد و مشاورین املاک شهرستان فردیس و مشکین دشت تا بیستم فروردین ۱۳۹۹ تعطیل شدند.

جهانشاهلو افزود: همچنین زمان فعالیت اصناف غیرضروری در خیابان اصلی فردیس و مشکین دشت محدود شده و صرفا تا ساعت هفده خواهد بود و پس از آن ضدعفونی خیابان اصلی توسط شهرداری انجام می شود و پس از آن مجاز به فعالیت نخواهند بود.

دادستان فردیس همچنین از تعطیلی کلیه قهوه خانه ها، اماکن ورزشی وگیم نت ها تا اطلاع ثانوی بر حسب دستور قضایی خبر داد و تصریح کرد: اتاق اصناف و شهرداری ها مکلف به اعمال و اجرای دستورات هستند و ‌در صورت استنکاف واحدهای تجاری متوسل به برخورد انتظامی و قضایی خواهیم شد.

وی متذکر شد: واحدهای تولیدی، خدماتی و تجاری ضروری مثل نانوایی ها و سوپر مارکت ها، فعالیت های خود را افزایش خواهند داد تا مشکلی در تامین مایحتاج مردم ایجاد نشود.

دادستان فردیس با تاکید بر ضرورت عزم همگانی در این خصوص گفت: امیدواریم با همکاری مردم شاهد کاهش مبتلایان و فوتی ها در شهرستان فردیس باشیم.

کد خبر: ۹٬۷۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha