۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
نمایشگاه  تخصصی خانه مدرن در گلستان برپا شد
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی گلستان:

نمایشگاه تخصصی خانه مدرن در گلستان برپا شد

گرگان- یزدی، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی گلستان از برگزاری نمایشگاه تخصصی خانه مدرن در گرگان خبر داد.

مهرداد یزدی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: نمایشگاه خانه مدرن از ۱۵  تا ۱۹ تیر ماه به مدت پنج روز در حال برگزاری است و علاقمندان می توانند از ساعت پنج بعدظهر تا ۱۰ شب از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شرکت ها از هفت استان کشور در ۶۹ غرفه محصولات خود را به نمایش گذاشته اند، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه شرکت های محصولات خانگی از استان های تهران، خراسان رضوی، گیلان، اردبیل، آذربیجان و گلستان حضور دارند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی گلستان افزود: در این نمایشگاه تلاش شده همه لوازم خانه از جمله تزیینات، سرویس خواب، مبلمان، لوازم خانگی، دکوارسیون شامل پارکت، دیواره، کف پوش و دیگر موارد برای علاقمندان عرضه شود.

وی با بیان اینکه از شروع سال تا کنون این دومین نمایشگاهی است که در شهرستان گرگان برگزار می شود، افزود: با توجه به دستورالعمل های بهداشتی برگزاری نمایشگاه ها در گروه دسته دوم قرار می گیرد یعنی در شرایط نارنجی هم مجاز با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به برگزاری نمایشگاه هستیم.

یزدی ادامه داد: در این نمایشگاه تلاش شده برای حفظ سلامتی افراد تمام موازین بهداشتی از جمله  استفاده از نرم افزار ماسک برای ورود، جلوگیری از ورود کودکان، استفاده از ناظر بهداشتی، پاشوی برای ضد عفونی، تب سنجی، ضدغفونی اتومتیک در چندین نقطه مختلف نمایشگاه، نصب علائم برای اطلاع رسانی مردم رعایت شود و صدای نمایشگاه هم در این خصوص به صورت مستمر رعایت موازین بهداشتی را متذکر می شود.

وی افزود: از آنجایی که نمایشگاه محل برخورد و بازدید است، اگر بخواهد ازدحام شکل بگیرد با استفاده از رجیستر آمار لحظه ای به ما اعلام می شود که با توجه به متراژ سالن  اجازه نخواهیم داد جمعیت حد مورد نظر بیشتر شود.

کد خبر: ۹۷٬۸۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha