۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
واحدهای صنفی قنادی و خشکبار بوشهر بازگشایی می‌شود
به مدت سه روز؛

واحدهای صنفی قنادی و خشکبار بوشهر بازگشایی می‌شود

بوشهر- رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: واحدهای صنفی قنادی و خشکبار بوشهر از فردا سه‌شنبه تنها برای مدت سه روز بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مصطفی گراشی ظهر دوشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن سال نو و نیاز مردم به شیرینی و آجیل در این زمینه تمهیداتی پیش‌بینی شد تا نیاز مردم برای شب عید تأمین شود.

وی بیان کرد: فعالیت  واحدهای صنفی تعمیرگاه‌های کولر و یخچال و همچنین فروش سیلندر گاز خانگی و تعمیرگاه‌های اتومبیل نیز مجاز است.

گراشی بابیان اینکه مجوز فعالیت تعمیرگاه‌های موتور اتومبیل شامل تعمیر جلوبندی و رنگ‌آمیزی نمی‌شود اضافه کرد: واحدها باید محصولات خود را بسته‌بندی و با رعایت نکات بهداشتی به شهروندان عرضه کنند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر خاطرنشان کرد: پیش از این نیز علاوه بر واحدهای تأمین ارزاق عمومی مانند فروشگاه‌های مواد غذایی، نانوایی‌ها و واحدهای عرضه آب تصفیه فعالیت واحدهای صنفی پنچرگیری، تعویض روغن اتومبیل،  خشک‌شویی و قالی‌شویی را مجاز اعلام کرده بود.

در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از ۱۷ اسفندماه فعالیت کسبه و بازاریان استان بوشهر به استثنای واحدهای تأمین‌کننده ارزاق عمومی تعطیل اعلام‌شده است.

کد خبر: ۹٬۷۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha