۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
توسعه سلامت، موضوعی فرای مرزهای سرزمینی| ایران و ترکیه در صنعت سلامت به کمک هم بیایند
دبیر کل بیمارستان های خصوصی ترکیه مطرح کرد

توسعه سلامت، موضوعی فرای مرزهای سرزمینی| ایران و ترکیه در صنعت سلامت به کمک هم بیایند

باران، دبیر کل بیمارستان های خصوصی ترکیه با اشاره به اینکه توسعه سلامت موضوعی فرای مرزهای سرزمینی است، گفت: ایران و ترکیه باید برای توسعه این صنعت به کمک هم بیایند.

بازار؛ گروه صنعت: اوگور باران، دبیر کل بیمارستان های خصوصی ترکیه در اولین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان های خصوصی ضمن اشاره به دوره پاندمی کرونا گفت: همه ما در کنار هم در مقابل شیوع بیماری کرونا ایستادیم و این بیماری باعث شد از خیلی از برنامه ها عقب بمانیم.

وی اضافه کرد: در دوران پاندمی این بیماری متوجه شدیم که بهداشت و سلامت موضوع بسیار مهمی در دنیا است و باید همواره خودمان را در تمام آموزش ها به روز کنیم. بنابراین تمام جلسات و نشست هایی که حول این موضوع باشد برایمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

دبیر کل بیمارستان های خصوصی ترکیه با اشاره به اینکه سلامت موضوعی فرای مرزهای سرزمینی است تاکید کرد: متاسفانه در دوره شیوع بیماری کرونا به دلیل تحریم هایی که علیه ایران اعمال شده بود، شاهد بودیم که کشور شما نتوانست خودش را آن طور که باید در این حوزه نشان دهد. این درحالی است که حوزه سلامت و بهداشت برای تمام کشورها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: اکنون در این نشست متوجه شدیم که در ایران هم همچون ترکیه به بیمارستان های بخش خصوصی توجه ویژه ای می شود و بر همین اساس می توانیم با همکاری هایی که با یکدیگر شکل می دهیم بیمارستان هایمان را به درجات بالاتری ارتقا دهیم.

دبیر کل بیمارستان های خصوصی ترکیه با اشاره به برگزاری اولین همایش بیمارستان های خصوصی در ایران گفت: همه ما اینجا حضور داریم و می توانیم به کمک همدیگر ظرفیت خودمان و پیشرفت هایمان را نشان دهیم.

وی با اشاره به فرهنگ مشترک ایران و ترکیه تاکید کرد: فامیلی بنده باران است و این نشان دهنده نزدیکی ما و ایران به بسیار زیاد است. بنابراین امیدوارم باز هم کنار همدیگر جمع شویم و از تجربیات هم دیگر استفاده کنیم. تنها با برگزاری چنین برنامه هایی می توانیم با هم پیشرفت کنیم.

کد خبر: ۱۶۴٬۷۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha