۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
کم آبی در زنجان شدید است/ لزوم انسداد چاه های غیرمجاز
استاندار زنجان:

کم آبی در زنجان شدید است/ لزوم انسداد چاه های غیرمجاز

زنجان-استاندار زنجان بر لزوم تقویت انسداد چاههای غیر مجاز در استان تاکید کرد و گفت: با مدیریت درست نباید قطعی آب در استان رخ دهد و مردم دچار مشکل شوند. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی ظهر سه شنبه در کمیته مقابله با کم‌آبی در محل استانداری زنجان به رهاسازی آب رودخانه قزل‌اوزن از سدهای بالادست در شهرستان طارم اشاره کرد و گفت: این موضوع باید سریع مدیریت شود. 

وی اظهار کرد: باید دورترین مناطق  شهرستان طارم از نعمت آب بهره مند شده و با تخلفات برخورد شود. 

استاندار زنجان با بیان اینکه کم آبی در استان زنجان شدید است،گفت: باید رسانه ها مردم را به مدیریت درست مصرف آب تشویق کنند. 

حقیقی با بیان اینکه کم‌آبی مسئله‌ای است که همواره کم و بیش جاری بوده است، تاکید کرد: هیچ کسی حق ندارد از این شرایط طبیعی به‌ وجود آمده سوءاستفاده کند. 

وی ابراز داشت: وضعیت استان زنجان از لحاظ کم‌آبی در میانه‌های جدول قرار دارد و  باید از امکانات همه دستگاه‌ها و نیروهای مسلح برای تامین آب شرب روستاها استفاده شود. 

استاندار زنجان با بیان اینکه همه تانکرها باید حداکثر تا ۲۴ ساعت در اختیار آب و فاضلاب استان زنجان قرار گیرد، ابراز کرد: باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن در ۱۲ روستای فاقد تانکر مخازن نصب شود. 

حقیقی به برخورد با انشعاب‌های غیرمجاز آب در استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: باید این افراد و نقاط شناسایی و لیست آن‌ها مصوب و طبق حکم قضایی با آن‌ها برخورد شود.

وی افزود: با مدیریت درست نباید قطعی آب در استان رخ دهد و مردم دچار مشکل شوند. 

استاندار زنجان بر لزوم تقویت انسداد چاههای غیر مجاز در استان تاکید کرد و افزود: برخورد با متخلفین در این حوزه باعث جلوگیری از هدر رفت آب می شود. 

کد خبر: ۹۷٬۵۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha