۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
ایده‌های فناورانه مؤثر در مقابله با کرونا حمایت می‌شود
رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل:

ایده‌های فناورانه مؤثر در مقابله با کرونا حمایت می‌شود

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: ایده‌های فناورانه مقابله با کرونا، در مرحله اول با تسهیلات ۵۰ میلیون ریالی حمایت می‌شوند و در صورت تداوم فعالیت، حمایت‌ها نیز بیشتر خواهد شد.

حبیب ابراهیم پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سطح استان اردبیل گفت: از همه فناوران درخواست داریم در موضوع مقابله با کرونا ورود کرده و هر پیشنهاد ممکن برای پیشگیری و کنترل این فاجعه را به دفتر پارک ارائه کنند.

رئیس پارک علم و فناوری اردبیل تصریح کرد: ورود فرهیختگان، نخبگان، اساتید، دانشجویان و سمن‌ها برای آگاه‌سازی مردم ضروری است.

وی بابیان اینکه پارک علم و فناوری برای حمایت از ایده‌هایی که می‌تواند در مبارزه با ویروس کرونا مؤثر باشند اعلام آمادگی می‌کند گفت: در حال حاضر ۱۶ ایده فناورانه در حال عملیاتی شدن است و ۵ ایده نیز به مرحله اجرایی رسیده است.

ابراهیم پور گفت: لباس‌های ایزوله، تخت بستری بیماران کرونایی، ماسک و ژله‌های ضدعفونی‌کننده ازجمله محصولات تولیدشده در پارک علم و فناوری استان اردبیل است.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل بابیان اینکه از شرکت‌هایی که در پارک عضو نیستند نیز حمایت می‌شود گفت: ایده‌های فناورانه مقابله با کرونا، در مرحله اول با تسهیلات ۵۰ میلیون ریالی حمایت می‌شوند و در صورت تداوم فعالیت، حمایت‌ها نیز بیشتر خواهد شد.

کد خبر: ۹٬۷۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha