۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
۴۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک مهر ایران پرداخت شده است
مدیرعامل بانک مهر ایران:

۴۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک مهر ایران پرداخت شده است

زنجان-مدیرعامل بانک مهر ایران از پرداخت ۴۰ هزار میلیارد برای سه میلیون نفر را از برنامه‌ها و اقدامات عمده‌ی بانک مهر ایران طی سال گذشته اعلام کرد.

به گزارش بازار به نقل از موسسه بانک مهر ایران در زنجان ،مرتضی اکبری از عملکرد مدیریت شعب استان زنجان در سال گذشته تقدیر کرد و گفت: تغییر مدل ارائه خدمات به مشتریان و نوع کار و فعالیت در سیستم بانک مهر ایران اجتناب ناپذیر است. 

وی اظهار کرد: توسعه بانکداری الکترونیکی از وظایف مدیریت کلان بانک است.

با یادآوری لزوم توسعه‌ی بانکداری الکترونیکی، سرمایه‌گذاری در این حوزه‌ی حساس را برگ برنده‌ی بانک در فضای رقابتی چند سال آینده در سیستم بانکی کشور دانست.

مدیرعامل بانک مهر ایران گفت: با نیازسنجی از مشتریان می‌توان فهمید که بسیاری از مراجعات حضوری به شعب بانک‌ها به‌دلیل عدم آشنایی آن‌ها با امکانات الکترونیکی بانک است و با خدماتی همچون افتتاح حساب آنلاین، تسهیلات آنلاین و استعلام آنلاین معدل حساب می‌توان به بخش عمده‌ای از خدمات مورد نیاز مشتریان به شکلی غیرحضوری پاسخ داد.

اکبری تلاش برای کاهش تعهدات بانک از طریق عملیاتی کردن طرح‌های بانک‌محور از جمله حساب جاری، کالاکارت و همیاران مهر را از برنامه‌های مهم بانک به‌ویژه در شرایط سخت اقتصادی و بحران‌های مالی و بانکی دانست.

وی مسئولیت‌های متعدد اجتماعی بانک مهر ایران در زمینه‌های مختلف  اهدای اقلام تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی، تسهیلات بدون ضامن بر بستر همراه بانک و پرداخت ۴۰ هزار میلیارد ریال برای سه میلیون نفر را از برنامه‌ها و اقدامات عمده‌ی بانک مهر ایران اعلام کرد.

کد خبر: ۹۷٬۳۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha