۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
روزانه ۶۰ دستگاه ناوگان برای حمل کالا های اساسی از استان البرز به بندر امام خمینی(ره) اعزام می شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز:

روزانه ۶۰ دستگاه ناوگان برای حمل کالا های اساسی از استان البرز به بندر امام خمینی(ره) اعزام می شود

کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: روزانه به طور متوسط۶۰ دستگاه ناوگان برا حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی از استان البرز به بندر امام خمینی(ره) اعزام می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز، علی زندی فر اظهار کرد: روزانه به طور متوسط۶۰ دستگاه ناوگان با ظرفیت هزار و ۳۲۰ تن برای حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی از استان البرز به بندر امام خمینی(ره) اعزام و کالاهای مورد نیاز استان را حمل می کنند.

زندی فر با اشاره به اهمیت جابجایی کالاهای اساسی و نهاده های دامی در کشور گفت: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده جهت جلوگیری از ایجاد وقفه در تامین کالاهای اساسی و ضرورت حمل کالاهای موجود در بندر امام خمینی(ره)، روزانه ۶۰ دستگاه کامیون از استان البرز به بندر امام اعزام و کالاهای مورد نیاز به استان وارد می شود و بر اساس هماهنگی های انجام شده و با همت رانندگان پرتلاش استان، هیچگونه وقفه ای در تامین کالاهای اساسی استان ایجاد نشده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: از زمان آغاز طرح مشارکت برای حمل کالاهای اساسی بیش از  هزار و ۶۲۰ دستگاه ناوگان برای حمل کالا از استان البرز به بندر امام خمینی(ره) اعزام شده اند.

زندی فر افزود: به منظور تسریع در حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی بر اساس هماهنگی انجام شده از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور امکان صدور بارنامه از بندر امام برای شرکت های حمل و نقل استان فراهم شده است، تا ناوگان استان بدون وقفه اقدام به حمل کالاهای مورد نیاز استان نمایند.

شایان ذکر است طرح ملی جابجایی کالاهای اساسی و نهاده های دامی از ۱۲ خرداد به منظور تخلیه بارهای موجود در بندر امام خمینی(ره) آغاز شده است و در پایان طرح شرکت هایی که اقدام به حمل کالاهای موصوف با ناوگان ملکی خود نموده اند، به نحو مقنضی مورد تشویق قرار می گیرند.

کد خبر: ۹۷٬۰۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha