۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
۱۴۸ مزرعه ماینر غیرمجاز در استان سمنان کشف شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان:

۱۴۸ مزرعه ماینر غیرمجاز در استان سمنان کشف شد

سمنان- موسوی زاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون (بازه زمانی ۱۶ ماهه) ۱۴۸ مزرعه ماینر غیرمجاز در سطح استان کشف و با متخلفان برخورد شده است.

سید محمد موسوی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در پایان نخستین جلسه کمیته استانی کشف مراکز غیر مجاز رمز ارز استان سمنان، با بیان اینکه  از ابتدای سال ۹۹ تاکنون (بازه زمانی ۱۶ ماهه) ۱۴۸ مزرعه ماینر غیرمجاز در سطح استان کشف و با متخلفان برخورد شده است، ابراز کرد: در سال گذشته، ۸۶ مزرعه و از ابتدای امسال تا زمان حاضر، ۶۲ مرکز غیرمجاز استخراج رمزارز دیجیتال کشف شده است.

وی با بیان اینکه برخورد با متخلفان در این زمینه صورت گرفته است، تاکید کرد: از مردم نیز میخواهیم تا مواد ماینر و مزارع آن را به مسئولان شرکت برق یا انتظامی اطلاع دهند تا از سوء استفاده از در زمینه مصرف برق که حق مردم است، جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه تاکنون سه هزار و یک دستگاه ماینر غیرمجاز شناسایی و جمع‌آوری شده است، تاکید کرد: ظرف یک ماه اخیر، دو مانور سراسری هماهنگ از سوی شرکت توانیر به اجرا درآمده و با نشانی‌هایی که به این شرکت اعلام شده، ۴۷ دستگاه کشف شده است.

موسوی زاده همچنین گفت: در حال حاضر شاهد رشد حدود ۲۰ درصدی مصرف برق در استان هستیم که یک عامل آن تأمین برق ماینرها است.

کد خبر: ۹۷٬۰۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha