۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
استقرار واحدهای تولیدی در ناحیه صنعتی طارم شتاب می‌گیرد
با جذب سرمایه گذاران جدید

استقرار واحدهای تولیدی در ناحیه صنعتی طارم شتاب می‌گیرد

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: با جذب ۲ سرمایه‌گذار جدید طی سه ماهه نخست امسال استقرار واحدهای تولیدی در ناحیه صنعتی طارم سفلی شتاب می‌گیرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار داشت: برای ساخت واحدهای تولیدی در این ناحیه صنعتی یک هکتار زمین به این سرمایه گذاران واگذار شده است.

وی با بیان اینکه اولویت استقرار واحدهای تولیدی در ناحیه صنعتی طارم سفلی با صنایع غذایی و تبدیلی است، اظهار داشت: سرمایه گذاری پیش بینی شده مربوط به این طرح های تولیدی ۸۴ میلیارد ریال است که موجب اشتغالزایی مستقیم برای ۳۰ نفر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: امسال یک سرمایه گذار نیز در ناحیه صنعتی اسفرورین جذب شده که برآورد سرمایه گذاری مربوط به آن ۱۰۵ میلیارد ریال است.

خانپور همچنین گفت: طی سه ماهه نخست امسال در مجموع سه سرمایه گذار بخش خصوصی با سرمایه گذاری مصوب ۱۹۳ میلیارد ریال برای ساخت واحدهای تولیدی در نواحی صنعتی استان جذب شده اند.

وی با بیان اینکه امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده سرمایه گذاری در نواحی صنعتی استان قزوین شتاب بگیرد، یادآور شد: سال گذشته ۱۹ سرمایه گذار در نواحی صنعتی استان قزوین جذب شده بود که برآورد سرمایه گذاری مربوط به آنها حدود ۵۰۰ میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با بیان اینکه نواحی صنعتی با هدف کمک به رشد تولید و اشتغال در شهرهای کوچک و روستاها ایجاد شده اند،افزود: زمین ارزان قیمت با اقساط بلند مدت و معافیت های مالیاتی چند ساله از جمله مشوق هایی بوده که برای سرمایه گذاران در این مناطق پیش بینی شده است.

خانپور اظهار داشت: از افراد متمکن و دارای توانمندی بالا که بومی بوده و علاقه مند به فعالیت تولیدی هستند تقاضا داریم تا برای سرمایه گذاری و رونق تولید در نواحی صنعتی مربوط به منطقه خود اقدام کنند.

کد خبر: ۹۶٬۹۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha