۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
شهرک صنعتی قرچک در حوزه برق با کسری مواجه نیست
معاون وزیر صمت:

شهرک صنعتی قرچک در حوزه برق با کسری مواجه نیست

قرچک- معاون وزیر صمت گفت: در حال حاضر در حوزه برق شهرک صنعتی قرچک کسری نداریم اما با توجه به ساخت و سازها، اگر پست برق به موقع احداث نشود با کمبود مواجه خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار بازار،‌ علی رسولیان پیش از ظهر پنج شنبه در نشست بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و زیرساخت‌های شهرک صنعتی قرچک که با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، خطیبی فرماندار قرچک، نوش‌آبادی نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران و دیگر مسئولان برگزار شد اظهار داشت: شهرک صنعتی قرچک علیرغم مدت کوتاهی که از زمان راه‌اندازی آن می‌گذرد، در مسیر رونق تولید خوب حرکت کرده اما نمی‌شود شهرکی که به تهران نزدیک است در تأمین برق و سایر موارد زیرساختی کاستی داشته باشد.

رسولیان افزود: شبکه گاز شهرک صنعتی قرچک آماده شده و شرکت گاز باید عملیات تست و تزریق را انجام دهد.

معاون وزیر صمت گفت: تاکنون ۸۰۰ قرارداد در شهرک صنعتی قرچک منعقد شده و واحدها مشغول به کار هستند و ۳۶۴ واحد نیز در حال ساخت و ساز هستند و تمام زیرساخت‌ها از جمله راه دسترسی بهتر به شهرک باید به سرعت تأمین شود و هیچ دستگاهی نباید در این زمینه تعلل نکند.

وی با اشاره به اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی در هر زمینه‌ای تعهد داشته باشد ملزم به اجرا در اسرع وقت است و رفع مشکلات واگذاری اسناد مالکیتی، سرمایه‌گذاران را به ادامه مسیر ترغیب می‌کند عنوان داشت: از جهاد کشاورزی می‌خواهیم این موضوع را هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف کند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بیان داشت: در حال حاضر در حوزه برق شهرک صنعتی قرچک کسری نداریم اما با توجه به ساخت و سازها، اگر پست برق به موقع احداث نشود و سازمان برنامه و بودجه و شرکت برق به تعهدات عمل نکند به کسری منجر می‌شود.

کد خبر: ۹۶٬۶۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha