۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
تعداد بیمه اجباری در زنجان به ۶ هزار و ۸۱۷ نفر افزایش یافته است
استاندار زنجان:

تعداد بیمه اجباری در زنجان به ۶ هزار و ۸۱۷ نفر افزایش یافته است

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه تعداد بیمه اجباری در استان زنجان به ۶ هزار و ۸۱۷ نفر افزایش یافته است، گفت: این آمار نشان دهنده این است که اشتغال خوبی در استان ایجاد شده است. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی در محل استانداری زنجان گفت: تا سال ۹۷ میانگین دستمزد کارگران در  استان زنجان با متوسط کشوری همخوانی داشت ولی در حال حاضر از میانگین کشوری نیز بالاتر است.

وی با بیان اینکه بیکاری در استان کاهش یافته است، اظهار کرد: طی سال گذشته بیش از سه هزار و ۵۰۰ شغل در استان ایجاد شد. 

استاندار زنجان گفت: از سال ۹۷ تاکنون واحد تولیدی و صنعتی در استان تعطیل نشده  است و واحدهای تولیدی با ظرفیت خوبی کار می کنند. 

حقیقی تاکید کرد:  تعداد بیمه بیکاری استان طی سال گذشته ۳۰۸ نفر بود که در سالجاری کاهش یافته است. 

وی با بیان اینکه تعداد بیمه اجباری در استان زنجان به ۶ هزار و ۸۱۷ نفر افزایش داشته است، ابراز داشت: این آمار نشان دهنده این است که اشتغال خوبی در استان ایجاد شده  است. 

استاندار زنجان تصریح کرد:  برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان برکات خوبی داشته و تعدادی از واحدهای تولیدی که قبلا مشکلات آنها در این کارگروه حل شده اکنون اقدام به اجرای طرح های توسعه ای داشتند.

حقیقی بر لزوم ضرورت حفظ اشتغال موجود در واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: اشتغال استان در سالجاری با افتتاح چند واحد تولیدی افزایش خواهد یافت. 

کد خبر: ۹۶٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha