۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
مرسدس بنز نسل جدید S کلاس مجلل‌تر شد
مرسدس به دنبال افزایش سهم بازار

مرسدس بنز نسل جدید S کلاس مجلل‌تر شد

شرکت خودروسازی مرسدس بنز نسل جدید S کلاس را برای بازارهای منتخب اروپا با موتورهای ۸ و ۱۲سیلندر و در بالاترین تریم و آپشن‌های رفاهی عرضه خواهد کرد.

بازار؛ گروه خودرو: گروه خودروسازی مرسدس بنز، محصولات لوکس و اسپرت فراوانی دارد که در میان آن‌ها S کلاس بیش از همه جذاب است. این خودروساز آلمانی S کلاس را به عنوان شاهکار محصولات خود می‌شناسد و همواره در پی افزایش قدرت و لوکس کردن این محصول است.

سال گذشته مرسدس بنز نسل جدید S کلاس را معرفی و عرضه کرد،این خودرو که نسخه‌های قدرتمند و لوکس‌تر نیز دارد، برای توسعه بازارهدف و تنوع محصولات در چند تیپ عرضه به بازار خواهد شد. مرسدس‌بنز سدان لوکس و اشرافی S کلاس را برای بازارهای منتخب اروپا در نظر گرفته که با موتورهای ۸ و ۱۲سیلندر و در بالاترین تریم و آپشن‌های رفاهی ارائه مشتریان خواهد شد.

نکته قابل تامل برای این محصول در اینجاست که S کلاس از نظر طولی حدود ۱۸ سانتی‌متر از نسخه لیموزین کلاس S  بلندتر و از نظر سطح امکانات رفاهی و ایمنی در بالاترین سطح خود قرار دارد.

این خودروساز آلمانی در نظر دارد تا این محصول لوکس را با پیشرانه چهار لیتری هشت سیلندر ۴۹۶ اسب‌بخاری در نسخه S۵۸۰ فورماتیک و شش لیتری ۱۲سیلندر ۶۰۸اسب‌بخاری در نسخه S۶۸۰  فورماتیک در اروپا به فروش برساند.

گفتنی است که این خودروساز آلمانی زمان عرضه این محصول و قیمت آن را تعیین نکرده است.

کد خبر: ۹۶٬۲۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha