۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
گزارش وزرای صمت و نفت به رئیس جمهور منتخب| رئیسی: ثبات در بازار را با اقدامات فوری پی گیری می کنیم
امروز ارائه شد

گزارش وزرای صمت و نفت به رئیس جمهور منتخب| رئیسی: ثبات در بازار را با اقدامات فوری پی گیری می کنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر نفت با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب با وی دیدار کردند.

به گزارش بازار، وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر نفت با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب با وی دیدار کردند.

دیدار وزیر صمت با رییس جمهور منتخب
وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب با وی دیدار کرد.

علیرضا رزم حسینی در این دیدار با تبریک پیروزی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از عملکرد وزارتخانه متبو و چالش‌های حوزه صنعت و تجارت ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی نیز در این دیدار با تشکر از اظهار محبت وزیر صمت و گزارش این حوزه که ارائه شد، تاکید کرد: دولت مردمی به دنبال آن است که با اقدامات فوری به بازار ثبات بخشد تا وضع بازار برای همه مردم قابل پیش بینی باشد.

وی همچنین خاطر نشان کرد که دولت با هدایت، حمایت و نظارت بر چرخه تولید تا توزیع و مصرف کالا، تلاش خواهد کرد آرامش نسبی بر بازار حاکم شود و مردم به راحتی بتوانند کالاهای اساسی مورد نیازشان را تأمین کنند.

رئیس جمهور منتخب این نکته را هم متذکر شد که با طراحی برنامه‌های بلندمدت برای جلوگیری از تلاطم و تکانه‌ها در بخش صنعت و تجارت، فعالان این حوزه‌ها می‌توانند در فضایی شفاف، سالم و رقابتی فعالیت کنند.

دیدار وزیر نفت با رییسی
وزیر نفت هم با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب با وی دیدار کرد.

بیژن نامدار زنگنه در این دیدار که پیش از ظهر امروز سه ‌شنبه برگزار شد، با تبریک پیروزی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از اقدامات این وزارتخانه و مسائل و چالش‌های مهم حوزه نفت و انرژی ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی نیز در این دیدار با تشکر از اظهار محبت وزیر نفت و گزارش وی، بر استفاده همه جانبه از ظرفیت ‌های موجود حوزه نفت و انرژی در کشور برای بهبود شرایط زندگی مردم تأکید کرد.

کد خبر: ۹۶٬۲۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha