۸ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
۱۰۰ واحد تولیدی در قزوین به چرخه تولید بازگشت
معاون استاندار قزوین:

۱۰۰ واحد تولیدی در قزوین به چرخه تولید بازگشت

قزوین- قبادی، معاون استاندار قزوین گفت: با برگزاری جلسات ستاد تسهیل، طی سال گذشته ۱۰۰ واحد تولیدی استان به چرخه تولید بازگشت.

عیسی قبادی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار گفت: با وجود این که هنوز هم برخی از افراد به اهمیت برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید آگاه نیستند اما خوشبختانه در استان قزوین عزمی جدی برای برگزاری جلسات این ستاد ایجاد شده است.

وی بیان کرد: با برگزاری جلسات این ستاد در استان قزوین در سال گذشته ۱۰۰ واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین عنوان کرد: ستاد تسهیل در استان قزوین با هدف پشتیبانی از تولید کنندگان و شناسایی و رفع مشکلات مسیر تولید تلاش کرد تا با بازدید های منظم از واحدهای تولیدی، گفت و گو با فعالین اقتصادی استان راهکارهای تخصصی برای مشکلات پیدا کند.

قبادی گفت: در سال گذشته تعداد قابل توجهی از واحدهای مشکلدار استان قزوین در جلسه ستاد تسهیل حاضر شدند و مشکلات مرتبط با فعالیت خود را بیان کردند و از این رو مسئولین استان با دیدی جامع و کامل به رفع این مشکلات پرداختند.

وی افزود: یکی از مشکلات مشترک در بسیاری از واحدهای مشکلدار مسائل بانکی بود که در این خصوص با بانک های عامل رایزنی هایی انجام شد ولی همچنان مشارکت بانک های خصوصی در اجرای طرح های رونق تولید میتواند بسیار اثرگذار باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: اولویت حال حاضر کشور توجه به تولید و رفع مشکلات پیش روی تولید کنندگان است و از این رو نیازمند همراهی بانک ها هستیم تا با تزریق نقدینگی بخشی از مشکلات فعالین تولید استان را مدیریت کنیم.

کد خبر: ۹۶٬۱۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha