۶ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳
 زنجان در زمینه رشد اعتبارات تملک دارایی پانزدهمین استان کشور است
استاندار زنجان:

زنجان در زمینه رشد اعتبارات تملک دارایی پانزدهمین استان کشور است

زنجان-استاندار زنجان با بیان اینکه این استان در زمینه رشد اعتبارات تملک دارایی در رتبه پانزدهم کشور قرار دارد، گفت:طی سال گذشته ۷۴۰ میلیارد تومان غیر از بودجه منابع به استان تزریق شد.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی شامگاه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه زنجان در محل استانداری گفت: این استان در زمینه تولید محصولات کشاورزی در سطح کشور جایگاه خوبی دارد و باید از تمام ظرفیت ها برای توسعه این بخش در استان استفاده شود. 

وی با بیان اینکه زنجان، استان با محوریت کشاورزی است،اظهار کرد: توجه به این بخش منجر به افزایش تولید و بهره‌وری بیشتر می‌شود.

استاندار زنجان بر لزوم تقویت صنایع تبدیلی بخش کشاورزی در استان تاکید کرد و گفت: باید زیر ساخت های لازم برای فرآوری محصولات کشاورزی در استان مد نظر قرار گیرد. 

حقیقی  از بهره‌برداری از هشت زمین چمن ورزش روستایی و اتمام پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در زنجان خبر داد و تاکید کرد: با از بین رفتن  کرونا فعالیت این پروژه ها با حضور جوانان فراهم می شود. 

وی ابراز داشت: بدون برنامه ریزی و آینده نگری نمی‌توان به اهداف ترسیم شده رسید و این استان در زمینه رشد اعتبارات تملک دارایی پانزدهمین استان کشور شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه طی سال گذشته ۷۴۰ میلیارد تومان غیر از بودجه منابع به استان تزریق شد،گفت: طی چند روز آینده با حضور رئیس برنامه و بودجه در استان پروژه‌های مهمی برای تعیین و تکلیف بررسی می‌شود. 

حقیقی با بیان اینکه برای مبارزه با کرونا در استان زنجان اعتبارات ویژه در نظر گرفته شود،تصریح کرد: در عمل باید اعتبار لازم برای مبارزه با کرونا در استان تخصیص یابد. 

وی افزود: برای مبارزه با این بیماری سایر دستگاه‌های اجرایی باید یاری گر دانشگاه علوم پزشکی باشند و باید دانشگاه علوم پزشکی در موضوعات مربوط به بودجه ویژه دیده شود.

کد خبر: ۹۵٬۷۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha