۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
تولید یک میلیون و ۲۵۶ هزار و ۵۴۶ تن ورق گرم در مجتمع های فولادی سازی کشور

تولید یک میلیون و ۲۵۶ هزار و ۵۴۶ تن ورق گرم در مجتمع های فولادی سازی کشور

سازمــان توسعـه و نوســـازی معادن و صنایع معدنی اعلام کرد با تولید ۶۴۰ هزارو۸۹۷ تن ورق گرم در اردیبشهت ماه امسال، مجموع تولید ورق گرم درمجتمع های فولادسازی کشور به یک میلیون و ۲۵۶ هزار و ۵۴۶ تن رسید.

بازار؛ گروه صنعت: در اردیبشهت ماه سال جاری تولید لوله در مجتمع های فولاد سازی کشور به یک هزار و ۱۴۱ تن، تولید تسمه و کلاف فولادی به ۲۶۹۰ تن و تولید چهارگوش و سایر الیاژ مهندسی نیز به ۴۷۷۷ تن رسید.

همچنین در این مدت تولید ریل در شرکت ذوب آهن اصفهان نیز به ۷ هزار و ۴۰۰ تن و تولید گل کلاف ۲۲ هزار و ۶۲۷ تن و تولید میلگرد آلیاژی مهندسی نیز به ۲۴ هزار و ۸۳۱ تن افزایش یافت.

در اردیبهشت ماه سال جاری تولید ورق گالوانیزه در مجتمع های فولاد سازی کشور به ۲۳ هزار و ۴۶۲ تن و تولید شمش کالایی به ۶۵ هزار و ۸۲۱ تن  و در این مدت تولید ورق عریض در مجتمع های فولاد سازی کشور به ۷۴ هزار و ۲۸۰ تن رسید.

در مدت یاد شده تولید تیرآهن در مجتمع های فولادی کشور به ۶۹ هزار و ۸۷۷ تن، میزان تولید ورق سرد ۱۳۴ هزار و ۲۴۶ تن و تولید میلگرد نیز به ۳۱۱ هزار و ۳۵۸ تن افزایش یافت.

تولید فولاد خام در اردیبشهت ماه و دو ماهه امسال در کشور 
در اردیبهشت ماه سال جاری ۴۶۸۰ تن اینگات در فولاد سازی های کشور تولید  که با احتساب این میزان تولید، مجموع تولید این محصول فولادی در دو ماهه نخست امسال به ۸۳۰۹ تن افزایش یافت و با تولید بلوم آلیاژ مهندسی به میزان ۱۷ هزار و ۷۱ تن در اردیبهشت ماه امسال، مجموع تولید بلوم آلیاژی نیز در دو ماهه امسال در کشور به ۳۲ هزار و ۱۴۱ تن رسید.

در این مدت با تولید ۲۶ هزار و ۳۶۰ تن بیلت آلیاژی مهندسی در کشور در مجموع تولید بیلت آلیاژی مهندسی در مجتمع های فولاد سازی کشور در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری به ۴۸ هزار و ۷۱۳ تن افزایش یافت.

با تولید ۲۶۴ هزار و ۳۸ تن بلوم فولادی در اردیبشهت ماه سال جاری، مجموع تولید این محصول  فولادی در دو ماهه امسال به ۵۵۴هزار و ۳۸۰ تن رسید.

در اردیبهشت ماه امسال ۷۲۲ هزار و ۴۴۶ تن بیلت فولادی در کشور تولید که درمجموع تولید این محصول در دو ماهه امسال به یک میلیون و ۴۵۶ هزار و ۱۵۴ تن افزایش یافت.

میزان تولید محصولات مس در کشور
در اردیبهشت ماه امسال میزان تولید لجن محتوای طلا و نقره ۷۶ تن بود، میزان تولید اکسید مولبیدن به ۹۵ تن تن رسید و تولید مولبیدن ۱۷۹ تن بود.

همچنین دراردیبهشت ماه سال جاری میزان تولید کنستانتره مولبیدن در کشور به  ۴۸۴ تن، تولید کاتد به ۲۵ هزار و ۳۷۳ تن و میزان تولید آند در مجتمع های تولید مس کشور معادل ۳۳ هزار و ۲۸۶ تن بوده است.

آمارهای سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور نشان می دهد که در اردیبهشت ماه سال جاری در مجموع ۱۰۶ هزار و ۴۸۷ تن کنستانتره مس در کشور تولید شده است.

تولید محصولات آلومینیوم در واحدهای آلومینیوم سازی
 
در اردیبهشت ماه سال جاری در مجموع ۷۰۷ بیلت آلومینیومی در مجتمع‌های آلومینیوم سازی کشور تولید شده است.

همچنین میزان تولید آهک آلومینیومی در اردیبشت ماه امسال ۱۴ هزار و ۵۶۴ تن بود و در این مدت تولید پودر آلومینا به ۱۸ هزار و ۹۲۹ تن رسید.

در اردیبهشت ماه سال جاری میزان تولید هیدرات آلومینیوم به ۳۲ هزار و ۱۶۶ تن رسید و در این مدت تولید آلومینیوم خالص ۴۳ هزار و ۱۰۱ بوده است و میزان تولید بوکسیت آلومینیوم در کشور به ۹۴ هزار و ۸۸۱ تن افزایش یافت.

کد خبر: ۹۵٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha