۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۲۲ درصد کاهش یافت
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه:

تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۲۲ درصد کاهش یافت

کرمانشاه - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه از کاهش ۲۲ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان طی اسفندماه جاری خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه، فریبرز کرمی اظهار کرد: از ابتدای اسفند سال جاری بیش از هفت میلیون و ۵۹۹ هزار وسیله نقلیه در سطح محورهای مواصلاتی استان تردد داشته‌اند این در حالی است که طی مدت مشابه سال قبل تردد وسایل نقلیه بیش از ۹ میلیون و ۶۹۰ هزار بوده است.

وی افزود: طی این مدت ۷۲۰ هزار و ۲۴۶ وسیله نقلیه به استان وارد و ۶۶۹ هزار و ۲۹۴ وسیله از استان خارج شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه بیان کرد: در مدت مشابه سال قبل شمار وسایل نقلیه ورودی به استان ۷۶۱ هزار و ۲۰۳ و وسایل خروجی ۸۱۱ هزار و ۱۰۳ دستگاه بوده است.

کرمی خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای اسفند امسال ۱۴۱ هزار و ۳۹۷ مسافر در قالب ۱۸ هزار و ۱۴۹ سفر شامل ۱۱ هزار و ۴۳ سفر درون استانی و هفت هزار و ۱۰۶ سفر برون استانی در محورهای مواصلاتی استان تردد داشتند.

وی اظهار داشت: این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل ۲۳۶ هزار و ۱۷۰ مسافر در قالب ۲۵ هزار و ۵۵۰ سفر شامل ۱۵ هزار و ۵۶۳ سفر درون استانی و ۹ هزار و ۹۸۷ سفر برون استانی در جاده‌های استان به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت: در مجموع تردد در محورهای مواصلاتی استان طی اسفندماه جاری از کاهش ۲۲ درصدی برخوردار بوده است.

کرمی به مردم توصیه کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس جدید و توصیه‌های مسئولان بهداشت و سلامت مبنی بر قرنطینه خانگی، به طور جدی از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

کد خبر: ۹٬۴۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha