۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
رفع موانع تولید در کردستان نیازمند تسهیل گری بیشتر دستگاه های دولتی است
رئیس اتاق بازرگانی سنندج:

رفع موانع تولید در کردستان نیازمند تسهیل گری بیشتر دستگاه های دولتی است

سنندج- رئیس اتاق بازرگانی سنندج رفع واقعی موانع تولید در کردستان را نیازمند تسهیل گری بیشتر ادارات و سازمان های دولتی متولی امر دانست.

سید کمال حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: حمایت از تولید یکی از نیازهای لازم و ضروری در استان کردستان است و به همین دلیل به جای شعار همه باید وارد فاز عمل شوند.

 وی ضمن تاکید بر بسیج تمامی ظرفیت ها در راستای حمایت از تولید در استان کردستان، بیان کرد: فرامین مقام معظم رهبری ریشه در تدابیر حکیمانه برای اداره کشور در شرایط سخت دارد، بر همه مسئولان و فعالان اقتصادی واجب است تا این دستورات را نصب العین خود قرار داده و هرآنچه که برای اجرای آنها لازم را انجام دهند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سنندج در خصوص حوزه های مشکل دار و مانع توسعه اقتصادی، گفت: حوزه های مالیات، تامین اجتماعی، گمرک و نظام بانکی باید در اولویت ورود به تحقق شعار سال باشند زیرا این نهادها بیشترین ارتباط را با تولید و تجارت دارند.

وی با اشاره به بسیج تمامی ظرفیت های بخش خصوصی در راستای کمک به توسعه بخش تولید در استان کردستان، عنوان کرد: بخش خصوصی با تمام توان آماده حضور در عرصه می باشد اما در انتظار رفع موانع توسط مسئولین است که برای رسیدن به نقطه مطلوب نیاز به بسیج قوای سه گانه داریم.

حسینی افزود: در این سال باید تولید کنندگان کالای با کیفیت روانه بازار کنند، مردم تولیدات داخل را بر کالای خارجی ترجیح دهند و مسئولان تمام نیازهای تولید کننده را تامین نمایند تا بتوان به مقصد رسید.

وی با اشاره به وضعیت بخش تولید در استان کردستان، یادآور شد: استان کردستان در نقطه آغازین توسعه قرار دارد و صنایع فعال در استان به سبب کوچک بودن بیش از سایر استانها نیاز به حمایت دارند.

رئیس اتاق بازرگانی در پایان گفت: ما در اتاق بازرگانی سنندج آمادگی داریم تا با همکاری و تعامل با سایر بخش های خصوصی زمینه های بهره برداری از ظرفیت های در اختیار را فراهم کنیم و انتظار داریم که همه ادارات و سازمان های دولتی نیز در این زمینه ورود پیدا کرده و بخش خصوصی را به معنی واقعی کلمه کمک کنند.

کد خبر: ۹۴٬۷۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha