۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
پرداخت سالانه ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات به صنایع کشاورزی مازندران
رئیس جهاد کشاورزی مازندران مطرح کرد

پرداخت سالانه ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات به صنایع کشاورزی مازندران

ساری- رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: سالانه پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی ارزان قیمت به صنایع مختلف و کشاورزی استان پرداخت می شود.

به گزارش بازار به نقل از جهاد کشاورزی مازندران، عزیزاله شهیدی فر با بیان اینکه محصولات کشاورزی مازندران از تنوع بالایی برخوردار است و تولیدات استان به گونه ای است که مازاد بر نیاز مصرف استان است و ۹۰ درصد برنج، مرکبات و محصولات شیلاتی به سایر استان ها و حتی خارج از کشور صادر می شود، گفت: با توجه به اقلیم مناسب در مازندران باید این استان را متفاوت از سایر استان ها دید.

وی ادامه داد: علی رغم تمام مشکلات و تنگناهای مالی که در کشور وجود داشت اما زیرساخت های خوبی در بخش کشاورزی به وجود آمد و در این راستا راه اندازی پایانه های صادراتی می تواند فرصت خوبی برای تولیدات محصولات کشاورزی استان و صادرات آن باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: سالانه ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی ارزان قیمت از سوی بانک کشاورزی در اختیار صنایع مختلف و تولیدات کشاورزی استان قرار گرفت تا بتوان تحولاتی در بخش کشاورزی ایجاد کرد.

شهیدی فر اظهار کرد: مازندران در سه سال اخیر در جذب تسهیلات بانک کشاورزی رتبه اول تا سوم کشور را داشت که توانسته بیشترین پرداختی را به متقاضیان بخش کشاورزی و سرمایه گذاران داشته باشد.

وی بیان کرد: تاکنون ۱۰۰ هزار هکتار از شالیزارهای مازندران به صورت مکانیزه کشت شد که امسال به ۱۳۰ هزار هکتار افزایش پیدا خواهد کرد.

کد خبر: ۹۴٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha