۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
پرواز ساری - مشهد به ۱۸ سورتی رسید
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران:

پرواز ساری - مشهد به ۱۸ سورتی رسید

ساری- وطنخواه، مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به رشد پروازها در فرودگاه‌های استان گفت: پرواز ساری- مشهد به ۱۸ سورتی در هفته رسیده است.

سعداله وطنخواه در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیشترین سورتی پروازی در فرودگاه های استان از جمله ساری مربوط به مسیر ساری- مشهد است، افزود: در حال حاضر ۱۸ سورتی پرواز انجام می شود.

وی با بیان اینکه شمار پرواز مسیر ساری- مشهد در گذشته پنج سورتی بود که اکنون حدود چهار برابر شده است،افزود: همچنین پروازهای مسیر بندرعباس و کیش نیز حدود سه برابر شد و به ترتیب به پنج و شش پرواز رسیده است.

مدیرکل فرودگاه های مازندران با عنوان اینکه در حال حاضر در فرودگاه های استان از جمله ساری روزانه به مقصد تهران پرواز انجام می شود، ادامه داد: افزایش پروازهای مسیر اصفهان و اهواز در فرودگاه رامسر جزو برنامه ها است.

وی با اشاره به افزایش شمار پروازها در فرودگاه نوشهر نیز گفت: اکنون در این فرودگاه به مقصد مشهد مقدس و تهران عملیات پروازی انجام می شود.

وطنخواه رشد سورتی های پروازی را در سال جاری در فرودگاه های استان بی نظیر دانست و گفت: تاکنون بیش از ۸۰۰ سورتی پرواز در فرودگاه های استان از جمله ساری برقرار شده است.

کد خبر: ۹۴٬۶۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha