۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۹
مسکن پیشران تولید و اشتغال است| ایجاد ۲۲۰ شغل با تولید هر واحد مسکونی
نماینده مردم نجف آباد در مجلس در گفتگو با بازار:

مسکن پیشران تولید و اشتغال است| ایجاد ۲۲۰ شغل با تولید هر واحد مسکونی

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس با بیان اینکه تولید هر واحد مسکونی مساوی با ۲۲۰ شغل است، تاکید کرد: دولت سیزدهم در نخستین  گام خود باید به تولید مسکن بپردازد.

ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دولت سیزدهم باید بر روی چه موضوعات اقتصادی تمرکز کند، گفت : دولت سیزدهم در نخستین اقدام خود باید با یک تیر و چند نشانه را هدف قرار دهد.

وی با بیان اینکه دولت با تولید مسکن می تواند به این هدف دست پیدا کند، بیان داشت : در حال حاضر بسیاری از اجاره نشین ها به واسطه هزینه معیشتی دچار مشکل هستند لذا تامین مسکن می تواند مشکلات این قشر را برطرف کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مجلس ظرفیت های قانونی تولید مسکن در بودجه سالیانه را مدنظر قرار داده است، گفت: تولید هر واحد مسکونی مساوی با ۲۲۰ شغل است. همچنین ما دولت را مکلف به تولید یک میلیون مسکن در سال کرده ایم لذا دولت با اجرای این قانون می تواند چندین موضوع را مورد هدف قرار دهد.

ابوترابی با بیان اینکه تولید مسکن به ایجاد اشتغال در کشور کمک می کند، اظهارداشت: عمده تولید مسکن با تجهیزات ساخت داخل است. همچنین با تولید مسکن مشکلات مستاجران رفع شده و قانون در این زمینه اجرا می شود.

وی با بیان اینکه ما در تولید مسکن دچار عقب ماندگی هستیم، تصریح کرد: به اعتقاد بنده دولت سیزدهم در نخستین  گام خود باید به تولید مسکن بپردازد چراکه مسکن یک بخش پیشران بوده و می تواند مشکلات عمده جامعه در زمینه اشتغال و همچنین ازدواج جوانان را برطرف کند.

کد خبر: ۹۴٬۶۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha