۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
توسعه همه جانبه در گرگان با نگاه تحول گرا/ هویت شهر حفظ می شود
نامزد انتخابات شورای شهر گرگان مطرح کرد

توسعه همه جانبه در گرگان با نگاه تحول گرا/ هویت شهر حفظ می شود

گرگان- نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان بر توسعه همه جانبه با نگاه تحول گرا در گرگان تأکید کرد و گفت: باید با اقدامات تخصصی و اصولی هویت شهر را حفظ کرد.

مسعود یونسی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: مدیریت شهری امری پیچیده بوده و باید در کنار رضایت مردم به حوزه هایی از قبیل ترافیک، فضای سبز، مسائل زیست محیطی و غیره توجه کرد.

نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان افزود: شعارهایی که در این حوزه مطرح می شود باید متناسب با ظرفیت های موجود در شهر و شورای شهر باشد.

وی در خصوص منابع درآمدی شهرداری ها ادامه داد: اعضای شورای شهر باید شناخت جامع و کاملی از منابع مالی و درآمدهای شهر داشته باشند تا بتوانند آن را به بهترین وجه ممکن مدیریت کنند.

یونسی گفت: برنامه های مختلفی برای افزایش منابع شهرداری وجود دارد که مهم ترین آن، گسترش صنعت توریسم است که قطعاً می تواند درآمدهای پایداری را برای شهرداری ایجاد کند.

نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد: باید هویت شهر که همانا بافت تاریخی و محلات قدیمی ای را حفظ کرد که البته در سال های اخیر اقداماتی انجام شده اما کامل یا اصولی نبوده است.

وی توضیح داد: از آنجایی که اینگونه اقدامات نیازمند مطالعات تخصصی و جامعی است باید از شتاب و عجله در اجرای این فعالیت ها کاسته شود و با نگاهی جامع در راستای زیباسازی شهر و بازگرداندن نمادهای هویتی شهر گرگان گام برداشت.

یونسی گفت: با توجه به وضعیت شهر گرگان در ترافیک بالا به دلیل فروش تراکم در قسمت جنوبی شهر و نبود زیرساخت های جاده ای برای کنترل ترافیک قطعاً نظارت جدی بر تراکم فروشی در منطقه جنوبی شهر و در جاده ناهارخوران خواهم داشت و همچنین در زمینه عرصه های عمومی شهری هم باید بازبینی هایی در حوزه پیاده مداری انجام شود.

نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان بر مناسب سازی معابر شهری تأکید کرد و افزود: برای دسترسی راحت کودکان، سالمندان، زنان و افراد دارای معلولیت باید دسترسی ها را تسهیل کرد.

وی بیان کرد: همچنین ساخت شهری و فضای سبز شهری هم که می تواند نشاط آور و باعث وحدت مردم در محلات گرگان شود که از نظر بنده قطعاً نیاز به تغییر دارد تا بتوانیم در تمامی محلات و منطقه ها، توزیع عادلانه امکانات تفریحی را داشته باشیم.

یونسی ضمن تأکید بر مشارکت حداکثری، عنوان کرد: شورای اسلامی شهر، محلی برای تصمیم گیری در حوزه مدیریت شهری است و انتخاب آگاهانه، هوشمندانه و درست مردم باعث رشد و پویایی بیشتر در مدیریت شهر گرگان خواهد شد.

کد خبر: ۹۴٬۰۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha