۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
عملکرد دولت در پرداخت مطالبات گندم‌کاران قابل قبول نیست
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

عملکرد دولت در پرداخت مطالبات گندم‌کاران قابل قبول نیست

عسکری، نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: متاسفانه دولت تاکنون در زمینه پرداخت مطالبات گندم کاران عملکرد قابل قبولی نداشته است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدجواد عسکری نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص روند خرید تضمینی گندم، گفت :کمیسیون کشاورزی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی همواره بر اجرای خرید تضمینی محصولات استراتژیک به ویژه گندم تاکید داشته است.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت مکلف به اجرای کامل قانون خرید تضمینی محصولات استراتژیک است، عنوان کرد: در حال حاضر برداشت گندم و پروسه خرید تضمینی این محصول استراتژیک در برخی از استان‌ها به اتمام رسیده و در برخی دیگر از مناطق کشور درحال اجرا است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه دولت تاکنون در زمینه پرداخت مطالبات کشاورزان گندم کار عملکرد قابل قبولی نداشته است، ادامه داد: نگاه و رویکرد مجلس در اصلاح قانون خرید تضمینی محصولات استراتژیک بر این بوده است که بعد از خرید محصول توسط دولت مطالبات کشاورزان سریعا پرداخت شود.

عسکری ضمن انتقاد از عملکرد دولت در پرداخت مطالبات کشاورزان، عنوان کرد: کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بزودی پیگیری‌های لازم در در زمینه پرداخت مطالبات کشاورزان گندم کار و بررسی روند خرید تضمینی محصولات استراتژیکرا انجام می‌دهد.

کد خبر: ۹۴٬۰۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha