۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
صنعت چوب و کاغذ برند مازندران است/ طلب ۲۸۰ میلیاردی
رئیس سازمان صمت مازندران:

صنعت چوب و کاغذ برند مازندران است/ طلب ۲۸۰ میلیاردی

ساری- قوانلو، رئیس سازمان صمت مازندران، با بیان اینکه چوب و کاغذ برند استان بوده و باید حفظ شود، گفت: مواد اولیه این کارخانه باید از طریق واردات تامین شود.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه چوب و کاغذ برند استان مازندران به شمار می رود و باید همه کمک کنیم که مشکلات این مجموعه اضافه نشود، گفت: تا دو سال پیش کسی فکر نمی کرد، این کارخانه به وضعیت امروز برسد.

وی با عنوان اینکه همه تلاش کردند تا صنعت چوب و کاغذ سر وپا بماند، اظهار داشت: همه دستگاه ها از جمله دادگستری کمک کردند تا این برند استان زمین نخورد و امروز نیز باید همه کمک کنند تا پابرجا بماند.

وی با اظهار اینکه باید دست صنعت چوب و کاغذ را گرفت، یادآور شد: این کارخانه دارای مشکل نقدینگی بوده که برای رفع آن تسهیلاتی از سوی ستاد تسهیل درنظر گرفته شده است.

قوانلو یادآور شد: این کارخانه به مواد اولیه و چوب آلات خاصی نیازی دارد که باید از درختان جنگلی و یا از طریق واردات تامین شود.

رئیس سازمان صمت مازندران تصریح کرد: مبنای چوب و کاغذ تامین مواد اولیه از جنگل بوده است و نمی توان آن را در مزارع اشخاص تهیه کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح زراعت چوب گفت: این طرح از سال قبل آغاز شد و حداقل پنج سال بعد نتیجه می دهد.

قوانلو با اشاره به طلب بیش از ۲۸۰ میلیارد تومانی چوب و کاغذ از منابع طبیعی و سازمان جنگل ها یادآور شد: در عین حال منابع طبیعی نیز درباره تحویل اراضی تحت پوشش چوب و کاغذ اختلافی با این کارخانه دارد.

کد خبر: ۹۳٬۹۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha