۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
تلاشگران عرصه کشاورزی، امنیت غذایی کشور را تامین می کنند
وزیر جهاد کشاورزی:

تلاشگران عرصه کشاورزی، امنیت غذایی کشور را تامین می کنند

خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، پیامی منتشر کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، متن پیام کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاکید بر نقش کشاورزی در اقتصاد کشور از آرمان ها و انگیزه های بنیادین انقلاب اسلامی و برخاسته از اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و از آرمان های انقلاب بوده و سیاستگذاران و برنامه ریزان کشور را به تمرکز، پشتیبانی و حمایت بیشتر از کشاورزی و اقشار مختلف به ویژه در جامعه روستایی وا داشته است.

چه زیبا و دلنشین است آن هنگام که کشاورز پُرتلاش، با افتخار به حاصل دسترنج خود می‌نگرد و خاضعانه به واسطه تولید محصولی برای عزت و سربلندی و تامین امنیت غذایی کشور، شکر خداوند روزی‌رسان مهربان را به جا می‌آورد.

خداوند سبحان را شاکریم در سالی که گذشت با کمک دست اندرکاران و همکاران عزیز، بخش کشاورزی توانست در حوزه های متنوع کاری خود و متناسب با جایگاه نقش اول در چشم انداز توسعه همگام با اجرای سیاست ها و برنامه های پیشنهادی مصوب، گام های اساسی و مهمی را در جهت رشد تولید و امنیت غذایی و همچنین حمایت از توسعه پایدار مشاغل در مناطق روستایی و عشایری بردارد.

تاسیس نهاد جهاد سازندگی به فرمان امام راحل در ۲۷ خردادماه ۱۳۵۸و هفته جهاد کشاورزی (۲۱ الی ۲۷ خرداد ماه) یادآور مجاهدت و جان فشانی عزیزانی است که در سنوات گذشته علاوه بر حضور در عرصه تولید، در دفاع از کیان ایران سرافراز از جان و مال خود گذشتند و واژه سنگرسازان بی سنگر را برای خود ثبت کردند و امروز جانشینان شایسته آن خوبان با پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و حضور در میدان تولید، امنیت غذایی کشور را تامین می نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک هفته جهاد کشاورزی، این ایام فرخنده را به تمامی کشاورزان نستوه و فداکار، تلاشگران عرصه جهاد کشاورزی، تولیدکنندگان، بهره برداران، سربازان میدان کار و تلاش و سازندگی، کارشناسان و متخصصان بخش کشاورزی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید است با تأسی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و در راستای اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت خدمت رسانی به مردم، افزایش تولید تا مرحله خوداتکایی محصولات کشاورزی و اجرایی شدن برنامه ها در این بخش، تلاش بیش از پیش داشته باشیم.

در پایان از کلیه همکارانم که با حفظ ارزش های دینی، وجدان کاری، انضباط اداری و مهارت و تخصص خود، ما را در پیمودن این مسیر یاری کرده اند؛ تشکر و قدردانی می کنم و از درگاه ایزد منان عزت و سلامت، تداوم حضور مؤثر همه عزیزان را در جهت دستیابی به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

کد خبر: ۹۳٬۳۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha