۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
«فورد برانکو» با قلب جدید به بازار می‌آید
آمریکایی‌ها در حال توسعه الکتریکی‌ها

«فورد برانکو» با قلب جدید به بازار می‌آید

شرکت خودرو سازی فورد قصد دارد محصول «برانکو» را با قوای محرکه الکتریکی در سال آینده به بازار عرضه کند، این شرکت در یک برنامه ۱۸ ساله قصد دارد بیش از ۴۰ درصد از محصولاتش را الکتریکی تولید کند.

بازار؛ گروه خودرو: یکی از محصولات خوشنام و البته پر فروش شرکت خودروسازی فورد، «برانکو» است. برانکو به دلیل تغییر سلیقه مشتریان سیاست بازارهای جهانی ۲۴ سال از خط تولید دور بود، تا اینکه سرانجام در سال ۲۰۲۰ فورد آن را به خط تولید با تغییرات عدید بازگرداند.
بازگشت برانکو به تولید رقابت را برای رقبا بلند قامت خود سخت کرد، اما به تازگی فورد اعلام کرده که در سال آینده این خودرو خوشنام را با قوای محرکه الکتریکی به بازار عرضه خواهد کرد. اعلام این خبر می‌تواند تکاپو بیشتری برای تولید محصولات اس‌یوو وی الکتریکی میان خودروسازان ایجاد کند، باید دید با کمبود تراشه‌های الکتریکی رقابت‌ها تا کجا ادامه خواهد داشت. این سیاست جدید فورد برای تولید برانکو الکتریکی براساس استراتژی جدید آن اتخاذ شده که طی یک برنامه بلند تا سال ۲۰۴۰ قرار است بیش از ۴۰درصد محصولات تولیدی از فورد الکتریکی باشد. بنابراین برانکو EV براساس آنچه که سخنگوی فورد اعلام کرده است، در حال حاضر تست‌های دینامیکی و مکانیکی آن در حال انجام است.
هرچند این خودروساز آمریکایی تا کنون اطلاعات فنی دقیقی از این محصول منتشر نکرده است، اما گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که فورد احتمالا پیشرانه فنی اف ۱۵۰ را برای این محصول انتخاب کند. فورد در یک برنامه چهار ساله قصد دارد بیش از ۳۰ میلیون خودرو بفروشد که محصولات الکتریکی از جمله برانکو بخشی از این برنامه است.

کد خبر: ۹۳٬۳۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha